X X.otic Post best veel 11 sep 2010 #21 Ik heb die eerste lampen gezien op een zwarte corsa en dat staat toch wel netjes hoor... Maar donkere lampen op een donkere auto past ook wel mooi bij elkaar. Ben benieuwd naar het resultaat straks!
Ik heb die eerste lampen gezien op een zwarte corsa en dat staat toch wel netjes hoor... Maar donkere lampen op een donkere auto past ook wel mooi bij elkaar. Ben benieuwd naar het resultaat straks!
C corsageak Loopt hier de deur plat 12 sep 2010 #22 haha is maar 10 minuten verder rijdwn hoor:d corsageak
A AndyGSI Komt weleens kijken 12 sep 2010 #23 origineel gepost door corsageak haha is maar 10 minuten verder rijdwn hoor:d corsageak Dat valt mee ja Het is natuurlijk wel leuk om samen met nog een Corsa daarheen te rijden
origineel gepost door corsageak haha is maar 10 minuten verder rijdwn hoor:d corsageak Dat valt mee ja Het is natuurlijk wel leuk om samen met nog een Corsa daarheen te rijden
A AndyGSI Komt weleens kijken 26 sep 2010 #26 Ik ga trouwens ook 9 oktober heen (zaterdag) En nog even weer over dit topic ik heb nu de Smoke achterlichten maar ik vind ze niet zo dus nu ga ik toch voor de led achterlichten op foto 1 haha
Ik ga trouwens ook 9 oktober heen (zaterdag) En nog even weer over dit topic ik heb nu de Smoke achterlichten maar ik vind ze niet zo dus nu ga ik toch voor de led achterlichten op foto 1 haha
C corsageak Loopt hier de deur plat 26 sep 2010 #27 hee andy, moet je ff op 100% tuning kijken, daar hebbe ze bij carfantasy shop altijd een hoop bij zich voor de corsa b. ook led smoke lichten corsageak
hee andy, moet je ff op 100% tuning kijken, daar hebbe ze bij carfantasy shop altijd een hoop bij zich voor de corsa b. ook led smoke lichten corsageak
A AndyGSI Komt weleens kijken 26 sep 2010 #28 origineel gepost door corsageak hee andy, moet je ff op 100% tuning kijken, daar hebbe ze bij carfantasy shop altijd een hoop bij zich voor de corsa b. ook led smoke lichten corsageak Ik heb net al Led achterlichten bestelt haha, en dan kijk ik gewoon even wat mooier is, smoke of led Maar wel een goede tip
origineel gepost door corsageak hee andy, moet je ff op 100% tuning kijken, daar hebbe ze bij carfantasy shop altijd een hoop bij zich voor de corsa b. ook led smoke lichten corsageak Ik heb net al Led achterlichten bestelt haha, en dan kijk ik gewoon even wat mooier is, smoke of led Maar wel een goede tip
A AndyGSI Komt weleens kijken 26 sep 2010 #30 origineel gepost door fulldownloadz led is mooiste!! ik heb er nu op mij corsa!! Heb je er heel toevalig een fototje van ?
origineel gepost door fulldownloadz led is mooiste!! ik heb er nu op mij corsa!! Heb je er heel toevalig een fototje van ?
F fulldownloadz Komt weleens kijken 26 sep 2010 #31 krijgt je wel straks!!! maar ik heb nu wel beetje probleem met achterlicht hehe... maar niet smoke... me vriendin is nu aan boodschap doen dus corsatje gaat ff weg
krijgt je wel straks!!! maar ik heb nu wel beetje probleem met achterlicht hehe... maar niet smoke... me vriendin is nu aan boodschap doen dus corsatje gaat ff weg
C corsageak Loopt hier de deur plat 26 sep 2010 #32 je heb ook led achterlichten met smoke glas die ga ik ook kopen corsageak
A AndyGSI Komt weleens kijken 30 sep 2010 #34 @ fulldownloadz, ziet er netjes uit hoor Ik heb mijn nieuwe achterlichten nu ook , en ik heb even foto's gemaakt van beide achterlichten, want ik twijfel over welke er beter bij passen De Corsa is wel vreselijk vies maarja, Als eerst de smoke achterlichten: En nu de heldere achterlichten: Hoe denken jullie erover ?
@ fulldownloadz, ziet er netjes uit hoor Ik heb mijn nieuwe achterlichten nu ook , en ik heb even foto's gemaakt van beide achterlichten, want ik twijfel over welke er beter bij passen De Corsa is wel vreselijk vies maarja, Als eerst de smoke achterlichten: En nu de heldere achterlichten: Hoe denken jullie erover ?
B Benjamin corsaGSI Komt weleens kijken 30 sep 2010 #35 smoke vind ik wel dik maar toch ook wel weer te donker. en die heldere vind ik wel heel goed staan, die vallen wat meer op maar zien er toch ook weer zo standaard uit. als ik tussen deze 2 moest kiezen zou ik voor de smoke gaan denk ik
smoke vind ik wel dik maar toch ook wel weer te donker. en die heldere vind ik wel heel goed staan, die vallen wat meer op maar zien er toch ook weer zo standaard uit. als ik tussen deze 2 moest kiezen zou ik voor de smoke gaan denk ik
A AndyGSI Komt weleens kijken 1 okt 2010 #37 Ik vond de Smoke ook aldoor mooier , maar nu ik de heldere er een tijdje in heb, staan die ook niet meer zo verkeerd
Ik vond de Smoke ook aldoor mooier , maar nu ik de heldere er een tijdje in heb, staan die ook niet meer zo verkeerd
C Corsah Lid 2 okt 2010 #38 Smoke Je hebt wel een unieke Corsa dan, met zo'n volledig zwarte achterkant. Ziet er wat mij betreft zwaar goed uit.
Smoke Je hebt wel een unieke Corsa dan, met zo'n volledig zwarte achterkant. Ziet er wat mij betreft zwaar goed uit.
A AndyGSI Komt weleens kijken 2 okt 2010 #40 Jullie brengen mij wel weer aan het twijfelen Ik heb er trouwens ook een achterbumper bij gehaald van de sloop, zonder trekhaak gat , die word deze week helemaal in kleur gespoten
Jullie brengen mij wel weer aan het twijfelen Ik heb er trouwens ook een achterbumper bij gehaald van de sloop, zonder trekhaak gat , die word deze week helemaal in kleur gespoten