C crossagek Loopt hier de deur plat 3 okt 2010 #41 Ik vind deze wel heel erg donker voor smoke achterlichten :hmmz als je het mij vraagt zijn dit gespoten exemplaren dit zijn de echte smoke exemplaren
Ik vind deze wel heel erg donker voor smoke achterlichten :hmmz als je het mij vraagt zijn dit gespoten exemplaren dit zijn de echte smoke exemplaren
D dabok Komt hier geregeld 4 okt 2010 #42 Inderdaad crossagek, MHW's zijn de echte, de laatste op de foto, de andere zijn gewoon zwart ! Heldere vind ik daarintegen netjes, maakt niet uit welke kleur de Corsa is, die staan altijd :thumbup !
Inderdaad crossagek, MHW's zijn de echte, de laatste op de foto, de andere zijn gewoon zwart ! Heldere vind ik daarintegen netjes, maakt niet uit welke kleur de Corsa is, die staan altijd :thumbup !
A AndyGSI Komt weleens kijken 4 okt 2010 #43 Jullie hebben helemaal gelijk , Die van mij zijn aan de binnenkant gespoten, maar wel super netjes Ik ben er blij mee daar gaat het om Ik heb nu trouwens de heldere achterlichten er nog in, omdat ik die ook wel erg mooi vind staan
Jullie hebben helemaal gelijk , Die van mij zijn aan de binnenkant gespoten, maar wel super netjes Ik ben er blij mee daar gaat het om Ik heb nu trouwens de heldere achterlichten er nog in, omdat ik die ook wel erg mooi vind staan
F fulldownloadz Komt weleens kijken 4 okt 2010 #44 ja heldere achterlichten is nog mooier dan rest vind ik!
A AndyGSI Komt weleens kijken 5 okt 2010 #46 Zoals het nu lijkt hou ik de heldere lichten er ook eerst in @CarloZz: Jou Corsa ziet er echt super uit
Zoals het nu lijkt hou ik de heldere lichten er ook eerst in @CarloZz: Jou Corsa ziet er echt super uit