Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zelf heb 5% lichtdoorlatend dat is het donkerste wat ik kon vinden namenlijk en staat zeer goed hier ff plaatje bij het praatje hoe het er dan uit ziet
uuhm miss aanstaande zaterdag en anders volgende week zaterdag :thumbup want heel misschien heb ik geen tijd zaterdag duss tot over een paar dagen of tot over een weekie kan iig niet wachten tot ik m heb dan ga ik m meteen matzwart spuiten en monteren :hmmz
jups smoke ja die van mij zijn wel goeiekoop is gewoon met backlightspray gedaan. maar k ga dalijk op 100% tuning kijken voor smoke led achterlichten:thumbup
Achterlichten op de 1e foto heb ik ook gehad op 2 Corsa's van me, beide donkere auto's ( paars en zwart ) :
Vond het net wat anders afsteken, maar goed das mijn mening ( wel donkere koplampen bij beide auto's ) !
Heb onderhand wel alle aftermarket achterlichten voor een Corsa B gehad die er bestaan, had in mijn curry-gele, om te proberen, ook zelf gespoten, mat-zwarte achterlichten gehad, heb er nu geen foto van, stond ook wel lachen, heb ik nog ergens liggen volgens mij.. !
Ruiten tinten, zou ik wel doen, naast dat het mooier staat, bied het enigzins "comfort en veiligheid" ( de woordenspeling niet te breed pakken natuurlijk haha ) ..
haha nog een groninger erbij op 100% tuning.. lucia van het forum hier gaat ook al mee met ons. zal voor de zekerheid ff een spoedcursus gronings gaan nemen. kunnen we daar iig een beetje communiseren:jerry:
Heb nu ook op mijn paarse Corsa MHW donkere achterlichten zitten, vind dit ook erg mooi afsteken, maar komt omdat ik van deze zo goed als alles zwart wilde hebben haha.. !
origineel gepost door AndyGSI
Dat ziet er ook goed uit dabok, maar ik denk dat ik toch voor de Smoke achterlichten ga vooral omdat ik ook al een donkere auto heb
En ik twijfel nog een beetje over ramen tinten.
En corsageak, vertrekken jullie met meedere auto's van een bepaald punt dan ?
hee andy, nee lucia vertrekt alleen vanaf daar. en dan stap ze bij mij over in mijn auto. dus ja we hebben een vaste vertrek plek bij mij voor de deur.. anders moet je ook maar naar mij komen
oja k heb trouwens nog geen tijd gehad om fotos op me pc te zetten. me pc word namenlijk geteistert door een flink virus en heb geen internet meer maar k verzin er morgen wel wat op..