Oei Oei, de remcilinder was toch niet van zo'n goeie kwaliteit:
Ik zag hem wat zweten bij de achterste aansluiting en dacht; ik geef'm nog even een slagje; tads, draad eruit
Eerst op zoek naar een nieuwe cilinder, maar toen heeft een handig persoon er een helicoil ingezet, en het resultaat is:
Droog!
Verder is de plaat die in plaats van de reservewielbak gemonteerd zit netjes in de epoxy primer gezet met lasnadenkit, en inmiddels fonkelt het al weer mooi rood daar
Heb ik eindelijk een passen instaplampje gevonden:
De claxon werkt:
De trommelremmen zijn aangepast aan de hydraulische handrem; overbodige onderdelen verwijderd:
Als laatste update: We hebben een avondje besteed aan het uitmeten en passen van de randen voor de achterwielen. Omdat deze met de hand gemaakt zijn is er wat 'vrijheid' in de plek waar ze kunnen komen. Aan de ene kant zit je met het benzineklepje. toen die mooi zat hebben we de andere kant geprobeerd te spiegelen (veel meten), en dat is aardig goed gelukt!
Nu eens even bestuderen hoe de anderen de boel uitgespelen en opnieuw ingelast hebben en even een plannetje maken voor hoe we dan zelf gaan doen :thumbup