Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb al lang een vervelende lucht in de manta. Telkens ik er een ritje mee maak, ruik je dit in de kleren. Ik veronderstel dat dit niet echt normaal is.? Zelf geen ervaring met andere oldtimers.
De uitlaat is volledig vernieuwd en 100% dicht. Ik verdenk het verluchtingssysteem (middenste twee gaten.) of het verwarmingssysteem. Alhoewel in de zomer heb ik er ook last van.
Ik heb een 1300s motor. Met open luchtfilter (varajet 2) de carterontluchting komt nu ook uit in de motorruimte met zon los open filtertje.
@H-400 wrote:Hey Creuz, 180000km hoeft niet te veel zijn, m'n Vectra had 350.000 benzinekm's en blokje was nog tiptop.
Als je wilt kan je steeds passeren om és je compressie controleren, no problemo...
Hey h-400. Helaas zelden in de buurt laat staan met de manta . Indien toch, spring ik zeker nog es binnen . Jij ook steeds welkom in het verre westvleteren!
Toen ik de auto aanschafte zei de garagist direct "je haalt de 200000 nooit"
1300 zouden ook niet de beste blokjes zijn? Intussen toch al 85000 km achter de kiezen nu op 186000 vermoedelijk toch...