koelvin blijft draaien als auto uit staat.

imported_Gsifreak

Loopt hier de deur plat
Mijn x16xe corsa gsi,

als ik de motor uit zet blijft de koelvin door draaien, dus ik dacht die gaat wel uit, maar naar 5 minuten draait hij nog.

dus heb ik de accu pool eerst maar los gehaald..

mijn vraag is dus wat het probleem kan zijn dat hij dus maar door blijft draaien..

en weer up,

Me schoonzus heeft de corsa overgekocht, en vandaag kwam ze dus met een mededeling dat de koelvin weer constant blijft draaien..

Wat kan het nu zijn??

In principe normaal, draait totdat je motor is afgekoelt, zonee, als ie na ene kwartier nog draait vermoed ik dat je sensor het begeven heeft

Vanmorgen de accu pool er op gedaan en hij draaide gewoon weer rustig verder, toen ff naar louwe 16 klepper gereden, die had er naar gekeken, beetje wringen kijken, en deed hij het weer normaal.

maar wil dit toch voor de zekerheid goed hebben..

en weer up,

Me schoonzus heeft de corsa overgekocht, en vandaag kwam ze dus met een mededeling dat de koelvin weer constant blijft draaien..

Wat kan het nu zijn??

nope bij de X16XE hoort ie gelijk uit te gaan.

Ik ga nu uit van een airco uitvoering, daarvan kan en relais blijven hangen waardoor deze door blijft draaien.

deze relais zitten in de motorruimte.

Willem

In principe normaal, draait totdat je motor is afgekoelt, zonee, als ie na ene kwartier nog draait vermoed ik dat je sensor het begeven heeft

Vanmorgen de accu pool er op gedaan en hij draaide gewoon weer rustig verder, toen ff naar louwe 16 klepper gereden, die had er naar gekeken, beetje wringen kijken, en deed hij het weer normaal.

maar wil dit toch voor de zekerheid goed hebben..

nope bij de X16XE hoort ie gelijk uit te gaan.

Ik ga nu uit van een airco uitvoering, daarvan kan en relais blijven hangen waardoor deze door blijft draaien.

deze relais zitten in de motorruimte.

Willem

Terug
Naar boven