K Kleinegsi Lid 29 nov 2013 #1 Hallo ik ben Rene 24 jaar en ik rij een corsa b uit 1996 waar ik al aardig wat aan heb verbouwd foto's volgen Ik kom uit capelle aan de. IJssel en ik ben auto monteur van beroep Ik zit al zo 4 jaar in de tuning
Hallo ik ben Rene 24 jaar en ik rij een corsa b uit 1996 waar ik al aardig wat aan heb verbouwd foto's volgen Ik kom uit capelle aan de. IJssel en ik ben auto monteur van beroep Ik zit al zo 4 jaar in de tuning
T TeamWest Komt hier geregeld 29 nov 2013 #3 Welkom hier, ik en zeker anderen met mij wachten op .. :kewlpics !
K Kleinegsi Lid 5 dec 2013 #6 hier zijn de foto,s van mijn corsa van toen ik hem kocht en hoe hij nou is geworden
S StinG Komt hier geregeld 5 dec 2013 #7 welkom, flinke verandering :afro zitten wel wat uurtjes hobby in nice car/pics iig :kewlpics
M mrzuko Komt weleens kijken 5 dec 2013 #8 Helemaal niet mijn style. Maar zit een hoop werk in zo te zien. Welkom
K Kleinegsi Lid 5 dec 2013 #9 ja dat zeker als jullie het hele project willen volgen ik heb een topic bij verbouwingen gemaakt
K Kleinegsi Lid 6 dec 2013 #13 Het is een mix tussen candy rood en cameleon kleur +! Er zitten nog flakes doorheen en de kleur heet red rocket
Het is een mix tussen candy rood en cameleon kleur +! Er zitten nog flakes doorheen en de kleur heet red rocket
S StinG Komt hier geregeld 6 dec 2013 #14 de kleur is prachtig Kleinegsi verdere ombouw ook natuurlijk, ik ga je project topic volgen ps. wat is i oorspronkelijk ? een 1.4 sport ?
de kleur is prachtig Kleinegsi verdere ombouw ook natuurlijk, ik ga je project topic volgen ps. wat is i oorspronkelijk ? een 1.4 sport ?