Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tot nu toe geen updates (nog) De enige update is dat ik een andere daily auto heb en nee het is geen opel . Er zijn nog andere dingen tussen gekomen die ook betaald moeten worden, maar er komt zeker dit jaar nog een update van de calibra
tot nu toe geen updates (nog) De enige update is dat ik een andere daily auto heb en nee het is geen opel . Er zijn nog andere dingen tussen gekomen die ook betaald moeten worden, maar er komt zeker dit jaar nog een update van de calibra
Mag ik opmerken dat het december is en er nog geen updates gepost zijn
Kilat wil hier geen updates meer posten, er wordt ondertussen nog wel door gewerkt aan het project. Op het moment zijn we alle onderdelen voor de motor aan het verzamelen.
@rallyastra wrote:Kilat wil hier geen updates meer posten, er wordt ondertussen nog wel door gewerkt aan het project. Op het moment zijn we alle onderdelen voor de motor aan het verzamelen.
Kilat is niet de weg kwijt!!!! Ben gewoon lekker rustig bezig met de calibra :thumb Doe het op mijn eigen tempo. Wil het goed gedaan hebben en dat het perfect afgewerkt word. Tenslotte moet ik er mee rijden. De reden is dat ik hier niets meer post is omdat er altijd wel wat gezeikt wordt. Vandaar dat dit topic wel van mij betreft mag sluiten.