C cobraray Lid 8 okt 2011 #1 ben raymond gek van opel en shelby vandaar de naam cobraray voor hen die m niet snappen cobra(ray) shelby of te wel ford mustang shelby helaas alleen nog in t bezit van een oude astra maar de mustang gaat er zeker ook komen
ben raymond gek van opel en shelby vandaar de naam cobraray voor hen die m niet snappen cobra(ray) shelby of te wel ford mustang shelby helaas alleen nog in t bezit van een oude astra maar de mustang gaat er zeker ook komen
T turbosix Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #2 @Kermitkiller wrote:hee welkom hier :thumb ik heb een boss 302 mijn buren hebben een mustang 301 geloof ik, een oranje in pefecte staat. ook zijn ze bezig met een Ford F1 pick-up en heeft mn zusje haar buurman een ZGAN Shelby GT500! hele brute wagens allemaal
@Kermitkiller wrote:hee welkom hier :thumb ik heb een boss 302 mijn buren hebben een mustang 301 geloof ik, een oranje in pefecte staat. ook zijn ze bezig met een Ford F1 pick-up en heeft mn zusje haar buurman een ZGAN Shelby GT500! hele brute wagens allemaal
B bpr Komt weleens kijken 9 okt 2011 #3 godver VETTE BAK MAN!!!!!! wil ik hebben!!! @cobraray: welkom op het forum BPR
T turbosix Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #4 @Kermitkiller wrote:hee welkom hier :thumb ik heb een boss 302 mijn buren hebben een mustang 301 geloof ik, een oranje in pefecte staat. ook zijn ze bezig met een Ford F1 pick-up en heeft mn zusje haar buurman een ZGAN Shelby GT500! hele brute wagens allemaal
@Kermitkiller wrote:hee welkom hier :thumb ik heb een boss 302 mijn buren hebben een mustang 301 geloof ik, een oranje in pefecte staat. ook zijn ze bezig met een Ford F1 pick-up en heeft mn zusje haar buurman een ZGAN Shelby GT500! hele brute wagens allemaal
B bpr Komt weleens kijken 9 okt 2011 #5 godver VETTE BAK MAN!!!!!! wil ik hebben!!! @cobraray: welkom op het forum BPR
T trashmetal Forumbewoner 8 okt 2011 #6 Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics
Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics
T trashmetal Forumbewoner 8 okt 2011 #7 Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics
Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics
C cobraray Lid 8 okt 2011 #8 @trashmetal wrote:Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics klopt daarom ook de mustang shelby (eleanor) en de cobra shelby foto"s komen nog
@trashmetal wrote:Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics klopt daarom ook de mustang shelby (eleanor) en de cobra shelby foto"s komen nog
C cobraray Lid 8 okt 2011 #9 @trashmetal wrote:Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics klopt daarom ook de mustang shelby (eleanor) en de cobra shelby foto"s komen nog
@trashmetal wrote:Shelby was toch de originele ontwerper van de mustang die bij ford werkte en toen voor zich zelf is begonnen? kan het mis hebben Welkom op het forum :thumb waaaar zijn de foto's van de astra? :kewlpics klopt daarom ook de mustang shelby (eleanor) en de cobra shelby foto"s komen nog