M MicBrae Lid 29 apr 2011 #1 Beste Mensen, Heeft iemand hier op het forum ooit nog mijn oude astra G tegengekomen op een forum of een meeting?? Ik ben eens benieuwd hoe de auto nu is.... Kenteken:52-FG-HV Laatste keer ik um ooit zag was omgeving Roermond Pics:
Beste Mensen, Heeft iemand hier op het forum ooit nog mijn oude astra G tegengekomen op een forum of een meeting?? Ik ben eens benieuwd hoe de auto nu is.... Kenteken:52-FG-HV Laatste keer ik um ooit zag was omgeving Roermond Pics:
H harryastra Post best veel 18 dec 2011 #2 @derartz wrote:weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden volgens mij de Evolution Mesh SO38
@derartz wrote:weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden volgens mij de Evolution Mesh SO38
H harryastra Post best veel 18 dec 2011 #3 @derartz wrote:weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden volgens mij de Evolution Mesh SO38
@derartz wrote:weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden volgens mij de Evolution Mesh SO38
D derartz Komt hier geregeld 30 apr 2011 #6 mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo?
D derartz Komt hier geregeld 30 apr 2011 #7 mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo?
M MicBrae Lid 1 mei 2011 #10 @derartz wrote:mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo? velgen waren toendertijds 2e hands ik meen 700 euro met banden waren wel onbeschadigd!!
@derartz wrote:mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo? velgen waren toendertijds 2e hands ik meen 700 euro met banden waren wel onbeschadigd!!
M MicBrae Lid 1 mei 2011 #11 @derartz wrote:mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo? velgen waren toendertijds 2e hands ik meen 700 euro met banden waren wel onbeschadigd!!
@derartz wrote:mooi ding man. hoeveel geld kost dat die velgen met banden zo? velgen waren toendertijds 2e hands ik meen 700 euro met banden waren wel onbeschadigd!!
G Gerco Lid 2 mei 2011 #14 hij is in januari nog gekeurd op 6 januari onlangs, hij rijd dus nog rond zou je zeggen ;-)
G Gerco Lid 2 mei 2011 #15 hij is in januari nog gekeurd op 6 januari onlangs, hij rijd dus nog rond zou je zeggen ;-)
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 2 mei 2011 #16 stond tijdje terug op marktplaats te koop volgens mij
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 2 mei 2011 #17 stond tijdje terug op marktplaats te koop volgens mij
D derartz Komt hier geregeld 18 dec 2011 #18 weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden
D derartz Komt hier geregeld 18 dec 2011 #19 weet iemand wat voor velgen dat zijn op die foto's? die wil ik ook hebben voor m'n zomerbanden