Update:
Laatste tijd kreeg ik weer het gevoel dat hij af en toe een klein beetje inhield op sommige momenten. Niet duidelijk, maar wel nèt voelbaar. Dus toen begon mijn rughaar, die ik niet heb, weer stijf overeind te staan. Wat kan het toch in godsnaam zijn? Mijn laatste hoop waren de injectoren reinigen, nou die zijn nu brandschoon! Hmmz...
Vandaag kreeg ik een ingeving, mijn kvs sensor was nog de verkeerde. De blauwe zat er nu in ipv de zwarte. Mijn blok komt uit een astra f met TC en die schijnt dus een andere waarde te verwachten. Vandaag dus vervangen, ECU gereset en gestart. Nou hij leek wel een subaru die staionair loopt. Niet goed dus, ff laten roffelen en een stukje rijden. Ik was blij dat ik thuis kon komen!! Ff ging het goed en ineens werd ik tegen mijn voorruit gedrukt, zoveel hield hij in!! En mijn gaspedaal op dezelfde positie houden he om te zien wat er gebeurd

BOEM! Keiharde knal uit de uitlaat en ik werd in mijn stoel gedrukt. Dit gebeurde steeds achter mekaar!! Niet goed dus!! Tja... Wat dan?
Nou, ik begon gewoon de kabels 1 voor 1 na te lopen met de motor nog aan. En opeens viel mijn motor uit. Hoppa dacht ik! Maar toen ging ik verder kijken en zag ik dat de kabel naar de lmm ging... shit... dat wordt een dure grap. Dus ik mijn motor weer gestart en drukte ik op de lmm stekker, hup motor weer uit! Yesss gewoon kabelbreuk ofzo! Ook niet helemaal waar

Voor de zekerheid heb ik de connector pikkies en poesjes gevijld. Opnieuw proberen: Motor blijft aan en loopt super!!
Probleem lijkt nu dus opgelost! Hopelijk blijft hij het nu wel goed doen