M Mr. Bone Komt hier geregeld 16 jun 2010 #407 origineel gepost door Maartuh ik heb nog geen reactie ik ook helaas nog niet. Misschien is die niet zoveel online? Want mij u2u is ook niet gelezen, dus nog even geduld denk ik
origineel gepost door Maartuh ik heb nog geen reactie ik ook helaas nog niet. Misschien is die niet zoveel online? Want mij u2u is ook niet gelezen, dus nog even geduld denk ik
V Vinci Forumbewoner 9 aug 2010 #414 Ik w8 al lange tijd op de wachtwoorden, maar nog steeds geen reactie...
N Nick-C20XE Post best veel 9 aug 2010 #415 Hij is ook al 2 maanden niet online geweest snap niet dat er überhaupt een wachtwoord op staat. Of een wachtwoord en frequent online komen of gewoon geen wachtwoord.
Hij is ook al 2 maanden niet online geweest snap niet dat er überhaupt een wachtwoord op staat. Of een wachtwoord en frequent online komen of gewoon geen wachtwoord.
V Vinci Forumbewoner 9 aug 2010 #416 origineel gepost door Nick-C20XE Hij is ook al 2 maanden niet online geweest snap niet dat er überhaupt een wachtwoord op staat. Of een wachtwoord en frequent online komen of gewoon geen wachtwoord. Ja, of een wachtwoord versleutelen in een URL waar iedereen gewoon bij kan.... :thumbup Idd, wat is de reden van het password?:wtf
origineel gepost door Nick-C20XE Hij is ook al 2 maanden niet online geweest snap niet dat er überhaupt een wachtwoord op staat. Of een wachtwoord en frequent online komen of gewoon geen wachtwoord. Ja, of een wachtwoord versleutelen in een URL waar iedereen gewoon bij kan.... :thumbup Idd, wat is de reden van het password?:wtf
D de wit Komt hier geregeld 9 aug 2010 #417 Heb ook nog maar een U2u verstuurt. :hmmz Reden voor het wachtwoord staat op pagina 1, maar als hij niet online komt wordt zoiets lastig
Heb ook nog maar een U2u verstuurt. :hmmz Reden voor het wachtwoord staat op pagina 1, maar als hij niet online komt wordt zoiets lastig
J jens276 Komt weleens kijken 13 aug 2010 #419 zijn er geen andere mensen die de wachtwoorden door kunnen geven??? er zijn al zat mensen die ze hebben :jerry
zijn er geen andere mensen die de wachtwoorden door kunnen geven??? er zijn al zat mensen die ze hebben :jerry
C CorsaTR Komt weleens kijken 17 aug 2010 #420 Net ook een U2U verstuurd. Wanneer Saiko niet meer actief is, kan iemand anders zich dan aanbieden het wachtwoord te verspreiden??
Net ook een U2U verstuurd. Wanneer Saiko niet meer actief is, kan iemand anders zich dan aanbieden het wachtwoord te verspreiden??