S sezar Lid 14 dec 2008 #261 Hallo saiko ik weet al hoe u2u werkt. Kan je me de wachtwoorden ook geven?
S sezar Lid 16 dec 2008 #262 SAIKO IK WIL NIET OPDRINGERIG ZIJN MAAR IK HEB ZE ECHT NODIG. IK BEN MET EEN HOBBY PROJECT BEZIG. 'T IS NOGAL DUUR ALS JE 'T DOOR 'N ANDER LAAT DOEN. 'K BEN MET EEN VECTRA A 16V BEZIG. IN IEDER GEVAL DANK JE.
SAIKO IK WIL NIET OPDRINGERIG ZIJN MAAR IK HEB ZE ECHT NODIG. IK BEN MET EEN HOBBY PROJECT BEZIG. 'T IS NOGAL DUUR ALS JE 'T DOOR 'N ANDER LAAT DOEN. 'K BEN MET EEN VECTRA A 16V BEZIG. IN IEDER GEVAL DANK JE.
S Saiko Post best veel 16 dec 2008 #263 Yo sezar, excuus voor de wachttijd. Check je u2u, hoop dat je er iets aan hebt tijdens je project. Succes in ieder geval!
Yo sezar, excuus voor de wachttijd. Check je u2u, hoop dat je er iets aan hebt tijdens je project. Succes in ieder geval!
M mik666 Lid 21 dec 2008 #266 JA dit lijkt me erg handig! Mag ik de wachtwoorden ook? Wil met n nieuw Corsa A project beginnen. Goeie kerst vast... Gr niels
JA dit lijkt me erg handig! Mag ik de wachtwoorden ook? Wil met n nieuw Corsa A project beginnen. Goeie kerst vast... Gr niels
1 10dennis Lid 24 dec 2008 #267 Zou ik ook de wachtwoorden mogen hebben? Ben met mijn C20XE bezig aan het opbouwen. Alvast bedankt, gr Dennis
Zou ik ook de wachtwoorden mogen hebben? Ben met mijn C20XE bezig aan het opbouwen. Alvast bedankt, gr Dennis
S Saiko Post best veel 15 jan 2009 #270 Heren, we hebben als het goed is allemaal een u2u ontvangen. Mocht iemand onverhoopt niets hebben ontvangen geef me dan een seintje. Excuus voor de vertraging, was op vakantie. Goed 2009 alsnog voor iedereen hier!!! Groetjes, Dittrich
Heren, we hebben als het goed is allemaal een u2u ontvangen. Mocht iemand onverhoopt niets hebben ontvangen geef me dan een seintje. Excuus voor de vertraging, was op vakantie. Goed 2009 alsnog voor iedereen hier!!! Groetjes, Dittrich
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 16 jan 2009 #271 U is bedankt voor het wachtwoord, ik ga me er dit weekend als de auto weer voor de deur staat eens lekker in verdiepen
U is bedankt voor het wachtwoord, ik ga me er dit weekend als de auto weer voor de deur staat eens lekker in verdiepen
S Saiko Post best veel 20 jan 2009 #273 InjectTheVenom: graag gedaan en veel succes! Hans: check je u2u. Ik heb wederom iedereen een reactie verstuurd, mocht je niets hebben ontvangen dan hoor ik het. Cheers, Dittrich :afro
InjectTheVenom: graag gedaan en veel succes! Hans: check je u2u. Ik heb wederom iedereen een reactie verstuurd, mocht je niets hebben ontvangen dan hoor ik het. Cheers, Dittrich :afro
E eddycrew Lid 25 jan 2009 #279 Heel erg beankt voor de wachtwoorden!!!!! We kunnen weer verder met ons kadett 2.016v autocross project!!!:kewlpics
Heel erg beankt voor de wachtwoorden!!!!! We kunnen weer verder met ons kadett 2.016v autocross project!!!:kewlpics