S Saiko Post best veel 13 jun 2008 #203 Mooi zo! - bestanden gaan tijdelijk offline wegens een verhuizinkje
M MantaBcoupe Lid 16 jul 2008 #204 Zou iemand mij ook een U2U kunnen sturen ik ga binnenkort alles aanpassen naar de max. aan een C20XE.
Zou iemand mij ook een U2U kunnen sturen ik ga binnenkort alles aanpassen naar de max. aan een C20XE.
S Saiko Post best veel 16 jul 2008 #205 Hey MantaBcoupe, Dit weekend ontvang je een u2u van mij. Standy
M MantaBcoupe Lid 16 jul 2008 #206 Thx :wors (Ik zie dat ik maar 2 post nu heb gedaan hmm raar, ben al een aantal jaar hiero :wtf )
S Saiko Post best veel 17 jul 2008 #207 Misschien heeft de admin een en ander aan 'onderhoud' gedaan Ach, wat maakt het uit ...
M MantaBcoupe Lid 26 jul 2008 #208 Ehm misschien dat je het druk hebt maar ik heb nog geen U2U.:vertag
B bramm Komt weleens kijken 28 jul 2008 #209 ik zou ook graag zon handboek hebben, enig idee wanneer ze weer online komen?
S Saiko Post best veel 9 aug 2008 #210 De links in het eerste bericht werken weer. Wachtwoord te verkrijgen per U2U. Mocht je er al om gevraagd hebben maar nog niets hebben ontvangen, geef me dan een seintje.
De links in het eerste bericht werken weer. Wachtwoord te verkrijgen per U2U. Mocht je er al om gevraagd hebben maar nog niets hebben ontvangen, geef me dan een seintje.
E eugene Komt weleens kijken 23 aug 2008 #219 graag had ikhet wachtwoord van handboek c20xe. heb namelijk problemen met mij auto. mischien vind ik daar dan het andwoord in alvast heel erg bedankt eugene:wors
graag had ikhet wachtwoord van handboek c20xe. heb namelijk problemen met mij auto. mischien vind ik daar dan het andwoord in alvast heel erg bedankt eugene:wors
S Saiko Post best veel 2 sep 2008 #220 Je hebt een u2u Eugene, evenals de anderen die per u2u erom vroegen.