O Oenatje Hoort bij de inboedel 19 aug 2007 #63 2 van de 4 doen het bij mij. c20xe blownups. dat bestand is bij mij leeg. weldingmanual is ook leeg. ik krijg deze foutmelding: Haynes_Welding_Manual.rar: CRC niet correct in versleuteld bestand Haynes_Welding_Manual.rar (verkeerd wachtwoord?) heeft het een ander wachtwoord als die andere 2?
2 van de 4 doen het bij mij. c20xe blownups. dat bestand is bij mij leeg. weldingmanual is ook leeg. ik krijg deze foutmelding: Haynes_Welding_Manual.rar: CRC niet correct in versleuteld bestand Haynes_Welding_Manual.rar (verkeerd wachtwoord?) heeft het een ander wachtwoord als die andere 2?
R RonaldV Komt weleens kijken 21 aug 2007 #67 Origineel gepost door saiko CorsaBGSI: Op de verzameling blow-ups na neem ik aan Ronaldo: Verder alle berichten beantwoord. Die blow-ups had ik nog niet maar heb ik ook wachtwoord niet voor C20let zou niet meer op server staan?
Origineel gepost door saiko CorsaBGSI: Op de verzameling blow-ups na neem ik aan Ronaldo: Verder alle berichten beantwoord. Die blow-ups had ik nog niet maar heb ik ook wachtwoord niet voor C20let zou niet meer op server staan?
S Saiko Post best veel 21 aug 2007 #68 Het Clet document is volgens mij zonder problemen te downloaden.
J jomanta Komt weleens kijken 26 aug 2007 #71 Passwoorden ontvangen :wors en ze werken perfeckt :thumbup Ik heb wat ta lezen vandaag.
S Saiko Post best veel 31 aug 2007 #75 Ik ben even niet meer bij mijn eigen computer geweest. Vanavond zal ik de u2u's beantwoorden. :thumbup
Ik ben even niet meer bij mijn eigen computer geweest. Vanavond zal ik de u2u's beantwoorden. :thumbup