C combo c tour Post best veel 4 mrt 2013 #2 denk zelf dat je dan een orginele uitlaat voor dat type motor zelf komt aam het aanpassen.
C combo c tour Post best veel 4 mrt 2013 #3 denk zelf dat je dan een orginele uitlaat voor dat type motor zelf komt aam het aanpassen.
B boebus Lid 5 mrt 2013 #4 dat zou zomaar kunnen maarja mischien weet iemand wel iets of heeft nog eigenbouw liggen nooit geschoten is altijd mis :thumb
dat zou zomaar kunnen maarja mischien weet iemand wel iets of heeft nog eigenbouw liggen nooit geschoten is altijd mis :thumb
O OpelRobin Post best veel 5 mrt 2013 #5 Je kunt ook altijd even de marktplaats van dit forum in de gaten houden :thumbup
T trashmetal Forumbewoner 5 mrt 2013 #6 denk dat je zelf aan het knutselen moet ik zou een corsa groep n of a katvervanger en middenpijp pakken en een lange pijp lassen aan een universele einddemper eventueel een sportkat er tussen lassen om aan de regeltjes te voldoen :vertag
denk dat je zelf aan het knutselen moet ik zou een corsa groep n of a katvervanger en middenpijp pakken en een lange pijp lassen aan een universele einddemper eventueel een sportkat er tussen lassen om aan de regeltjes te voldoen :vertag
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 5 mrt 2013 #7 Groep a van een Corsa B pakken of van een Tigra A. Het enige verschil tussen beiden is dat de sierstukken van een Tigra langer zijn.
Groep a van een Corsa B pakken of van een Tigra A. Het enige verschil tussen beiden is dat de sierstukken van een Tigra langer zijn.
D david verburg Komt hier geregeld 5 mrt 2013 #8 Heb nog een compleet goed passende groep a liggen in rvs Compleet met nieuwe sportcat komt van mijncorsa b turbo af en die heeft nu een 3inch systeem Vandaar dat ie over is pm me maar ff als je interesse hebt Gr David
Heb nog een compleet goed passende groep a liggen in rvs Compleet met nieuwe sportcat komt van mijncorsa b turbo af en die heeft nu een 3inch systeem Vandaar dat ie over is pm me maar ff als je interesse hebt Gr David
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 5 mrt 2013 #9 Waar heb je die 3inch vandaan David, heb er ook nog 1 nodig namelijk binnenkort
B boebus Lid 5 mrt 2013 #11 heb je pm gestuurd andere ook alvst bedankt voor de genomen moeite reacties