Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@manta1988 wrote:vandaag weer een uurtje bij gaos rondgestruind., stonden 3 kadett c´s waaronder 1 coupe. kadett e cabrio waar wij het interieur uitgesloopt hebben king: zat ook nog een dash met toerenteller in trouwens voor wie er nog belang bij heeft.... en nog een kadett b coupe
Haha, maar uit die E heb IK die kapjes die nu onder mijn stoelen zitten uit gehaald :thumb
Mooi dat jullie het inbterieur een nieuw leven geven
Als iemand nog een Calibra weet te staan ik heb wat knullige kleine schroefjes nodig, degene die de lange strip vanaf de A stijl tot en met de C stijl aan de auto vast houden en de 8 (4 per kant) die een gedeelte van het deurrubber op de B stijl houden.
@InjectTheVenom wrote:Als iemand nog een Calibra weet te staan ik heb wat knullige kleine schroefjes nodig, degene die de lange strip vanaf de A stijl tot en met de C stijl aan de auto vast houden en de 8 (4 per kant) die een gedeelte van het deurrubber op de B stijl houden.
Hier staan 2 Cali's, een paar vec's, een bult Corsa's, wat astra's, 2 E kadett'jes, en 2 D kadett'jes.
Ik wil wel even naar die schroefjes kijken voor je