S soepkiepe Forumbewoner 27 jan 2012 #181 ahterbank krijg jij er nooit in denk ik zo. ik heb gevraagd voor een voorscherm en een motorkap. 40 euro als ik het er zelf afhaal. maar die rooien die er staan zijn bij roze af haha
ahterbank krijg jij er nooit in denk ik zo. ik heb gevraagd voor een voorscherm en een motorkap. 40 euro als ik het er zelf afhaal. maar die rooien die er staan zijn bij roze af haha
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 27 jan 2012 #182 allent de voar stoel'n.......... moar vn omeega noar tiigraa da week nie of da wel giet passe die achte banke maakt me nie uut je ka toch bina nie achte in zitte, da mag ie de bene wel in de nekke leg'n hahahhahhaha]
allent de voar stoel'n.......... moar vn omeega noar tiigraa da week nie of da wel giet passe die achte banke maakt me nie uut je ka toch bina nie achte in zitte, da mag ie de bene wel in de nekke leg'n hahahhahhaha]
S soepkiepe Forumbewoner 27 jan 2012 #183 miskien dak dinsdag wel eem gaor vroag'n wat as dat spullugie mut kost'n k denk dat et iets rond de 100 euro mut kosten ofzo. moar dan ist niks te duur denk k zo. ik kan et nie missn aans hak et wel in de astra gemaakt. et lek me wel donders gaaf
miskien dak dinsdag wel eem gaor vroag'n wat as dat spullugie mut kost'n k denk dat et iets rond de 100 euro mut kosten ofzo. moar dan ist niks te duur denk k zo. ik kan et nie missn aans hak et wel in de astra gemaakt. et lek me wel donders gaaf
wim-v6 Forumbewoner 28 jan 2012 #186 Lullûh in het Algemein Beschaaf Haags gaat me best af, maar Typen word me lastig. Willem
S soepkiepe Forumbewoner 28 jan 2012 #187 haha iedere gebrek zo zien gebrek toch? een uhhh astratd? dat van jou is geen dialect meer, lijkt eerder op spraakgebrek whaha :jerry
haha iedere gebrek zo zien gebrek toch? een uhhh astratd? dat van jou is geen dialect meer, lijkt eerder op spraakgebrek whaha :jerry
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 28 jan 2012 #189 het zal wel door de bier komen van gisteravond, dan kan ik bijna niet meer type :jerry :jerry
wim-v6 Forumbewoner 28 jan 2012 #191 @gertjuh1968 wrote:het zal wel door de bier komen van gisteravond, dan kan ik bijna niet meer type :jerry :jerry de Bier???? Nog altijd Het Bier...
@gertjuh1968 wrote:het zal wel door de bier komen van gisteravond, dan kan ik bijna niet meer type :jerry :jerry de Bier???? Nog altijd Het Bier...
R RISL Forumbewoner 28 jan 2012 #192 En nou gauw wir ontopic, verrekte .... (zoals ze dat hier zo mooi zeggen in het Brabaonts!)
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 jan 2012 #193 Ik ken ut echt nie lezen hoor wat jimme allemaal opskrieve dus ik lul maar effen so deur. groetnis, Rik
Ik ken ut echt nie lezen hoor wat jimme allemaal opskrieve dus ik lul maar effen so deur. groetnis, Rik
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 28 jan 2012 #194 @RISL wrote:En nou gauw wir ontopic, verrekte .... (zoals ze dat hier zo mooi zeggen in het Brabaonts!) ahhahahahha durf je het niet te type ? verrekte mongol. :jerry :jerry :jerry :jerry
@RISL wrote:En nou gauw wir ontopic, verrekte .... (zoals ze dat hier zo mooi zeggen in het Brabaonts!) ahhahahahha durf je het niet te type ? verrekte mongol. :jerry :jerry :jerry :jerry
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 28 jan 2012 #195 @astraTD wrote:haha leuk topic iedereen in eigen dialect praten? :jerry We kunnen wel een topic maken in slap gehouwehoer met dialect praten.
@astraTD wrote:haha leuk topic iedereen in eigen dialect praten? :jerry We kunnen wel een topic maken in slap gehouwehoer met dialect praten.
A astraTD Forumbewoner 28 jan 2012 #196 @gertjuh1968 wrote:@astraTD wrote:haha leuk topic iedereen in eigen dialect praten? :jerry We kunnen wel een topic maken in slap gehouwehoer met dialect praten. Dan mag jij hem openen :jerry
@gertjuh1968 wrote:@astraTD wrote:haha leuk topic iedereen in eigen dialect praten? :jerry We kunnen wel een topic maken in slap gehouwehoer met dialect praten. Dan mag jij hem openen :jerry
D Dolby Hoort bij de inboedel 29 jan 2012 #198 Vandaag bij mij in de buurt bij 2 sloops geweest eerst bij korfer en daarna bij Joca-parts. Bij Kofer helaas dit keer maar 1 astra g station. En bij Joca-parts hadden ze 3 Astra G staan die al aardig getript waren. 3x Astra F en 1x tigra, 1x Calibra, 4x Corsa. Helaas niet gevonden wat ik eigenlijk zocht. Volgende keer beter.
Vandaag bij mij in de buurt bij 2 sloops geweest eerst bij korfer en daarna bij Joca-parts. Bij Kofer helaas dit keer maar 1 astra g station. En bij Joca-parts hadden ze 3 Astra G staan die al aardig getript waren. 3x Astra F en 1x tigra, 1x Calibra, 4x Corsa. Helaas niet gevonden wat ik eigenlijk zocht. Volgende keer beter.
G Ghanz Forumbewoner 29 jan 2012 #199 bie de pekel stunt aans ook nog een manta b te koop. ai... te koop, dus niet op het sloop terein. leuk speelgoed he die tigra by the way... ook al aan het portier lopen roppen ?
bie de pekel stunt aans ook nog een manta b te koop. ai... te koop, dus niet op het sloop terein. leuk speelgoed he die tigra by the way... ook al aan het portier lopen roppen ?
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 30 jan 2012 #200 @Ghanz wrote:bie de pekel stunt aans ook nog een manta b te koop. ai... te koop, dus niet op het sloop terein. leuk speelgoed he die tigra by the way... ook al aan het portier lopen roppen ? ja die linker, maar die krijg ik niet los.
@Ghanz wrote:bie de pekel stunt aans ook nog een manta b te koop. ai... te koop, dus niet op het sloop terein. leuk speelgoed he die tigra by the way... ook al aan het portier lopen roppen ? ja die linker, maar die krijg ik niet los.