S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #304 jep goed gekeurd! begreep ook ik :agent gefeliciteerd :wors
E EBkadett Post best veel 26 okt 2009 #305 gefeliciteerd , kun je eindelijk met je legale auto aan ilegale races mee doen
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #306 Hij is inderdaad goed gekeurd :wors Allemaal bedankt voor de felicitaties :thumbup Ik zal nog een paar foto's plaatsen
Hij is inderdaad goed gekeurd :wors Allemaal bedankt voor de felicitaties :thumbup Ik zal nog een paar foto's plaatsen
R Rens_Corsa Post best veel 26 okt 2009 #308 Netjes freek Ennu gefeliciteerd :thumbup Staat er nu ook echt Corsa C20XE op de papieren?? en het aantal KW'S
Netjes freek Ennu gefeliciteerd :thumbup Staat er nu ook echt Corsa C20XE op de papieren?? en het aantal KW'S
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #309 Ik heb de papieren nog niet, die komen per post zeiden ze.
E EBkadett Post best veel 26 okt 2009 #310 nee er komt alleen het aantal kw's op te staan jammer genoeg geen motorcode:cry
V voederbiet Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #311 Gefeliciteerd!! was dit nu nog een duur geintje? want anders is het mischien wel interressant voor de manta
Gefeliciteerd!! was dit nu nog een duur geintje? want anders is het mischien wel interressant voor de manta
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #312 Originally posted by E+Bkadett nee er komt alleen het aantal kw's op te staan jammer genoeg geen motorcode:cry Ook notorinhoud komt erop. Congratz freek!
Originally posted by E+Bkadett nee er komt alleen het aantal kw's op te staan jammer genoeg geen motorcode:cry Ook notorinhoud komt erop. Congratz freek!
O Orang-pinda Post best veel 26 okt 2009 #313 Gefeliciteerd Freek, super man. Bel je nog wel binnenkort !:thumbup
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #314 origineel gepost door voederbiet Gefeliciteerd!! was dit nu nog een duur geintje? want anders is het mischien wel interressant voor de manta Het kost 50 euro. Bedankt allemaal voor de felicitaties :thumbup king:
origineel gepost door voederbiet Gefeliciteerd!! was dit nu nog een duur geintje? want anders is het mischien wel interressant voor de manta Het kost 50 euro. Bedankt allemaal voor de felicitaties :thumbup king:
B Brammmm Komt weleens kijken 26 okt 2009 #315 Wat is nou het gewicht op kenteken? Is dan wel belastingvrij maar vroeg me af wat het totale plaatje nou weegt.
Wat is nou het gewicht op kenteken? Is dan wel belastingvrij maar vroeg me af wat het totale plaatje nou weegt.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #316 hij woog 820 kg met een halve tank benzine, reservewiel en krik+wielsleutel, GSI interieur, grotere remmen, enz.... Ik heb de audio er wel uit gehaald, anders woog hij 850 kg schat ik
hij woog 820 kg met een halve tank benzine, reservewiel en krik+wielsleutel, GSI interieur, grotere remmen, enz.... Ik heb de audio er wel uit gehaald, anders woog hij 850 kg schat ik
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 26 okt 2009 #317 Gefeliciteerd!!:thumbup ik wou dat ie van mij klaar was en naar de keuring kon