S silver-g Lid 23 jul 2014 #21 vandaag ff de wielen klaar gemaakt deze zat het weer onder de blanke lak nog een keer nabehandelen en ik ben tevreden gelijk maar ff een grote beurt gegeven ik zit er aan te denken om hem weer van de hand te doen kreeg een hele mooie corsa c gsi aangeboden
vandaag ff de wielen klaar gemaakt deze zat het weer onder de blanke lak nog een keer nabehandelen en ik ben tevreden gelijk maar ff een grote beurt gegeven ik zit er aan te denken om hem weer van de hand te doen kreeg een hele mooie corsa c gsi aangeboden
S silver-g Lid 10 sep 2014 #22 zo weer een stap vedder zwarte koplampen incl xenon led stadslampen in de mistlampen gelijk de achterlichten maar zwart en een sport uitlaat achterramen geblindeerd en de dakstrips maar eens in kleur gespoten oogt net wat dikker ik heb haar weer goed verwend op naar het volgende iedee
zo weer een stap vedder zwarte koplampen incl xenon led stadslampen in de mistlampen gelijk de achterlichten maar zwart en een sport uitlaat achterramen geblindeerd en de dakstrips maar eens in kleur gespoten oogt net wat dikker ik heb haar weer goed verwend op naar het volgende iedee
S silver-g Lid 11 sep 2014 #24 @Peter. wrote:Grappig, die stond bij mij in de buurt! ik heb hem uit wageningen
P Peter. Komt hier geregeld 11 sep 2014 #25 Ja dat klopt, daar woon ik ook. Als je bij hem omhoog was gereden had je nog een aantal mooie Opels kunnen zien! king:
Ja dat klopt, daar woon ik ook. Als je bij hem omhoog was gereden had je nog een aantal mooie Opels kunnen zien! king: