M Mikoss Komt weleens kijken 15 feb 2011 #1 Goedendag heren, ik zal; me even voorstellen ik ben Mike uit wijk bij duurstede(provincie Utrecht) en ik heb 2,5 week geleden een Astra F gekocht een simpele 1.6 8v ik heb nog geen foto want ik zit nu op school Gr Mike
Goedendag heren, ik zal; me even voorstellen ik ben Mike uit wijk bij duurstede(provincie Utrecht) en ik heb 2,5 week geleden een Astra F gekocht een simpele 1.6 8v ik heb nog geen foto want ik zit nu op school Gr Mike
M Mikoss Komt weleens kijken 15 feb 2011 #4 haha ik zal vanmiddag even foto's maken hij is gewoon standaard met wieldoppen en wel:afro ik ga jullie vanmiddag bestoken met een aantal vragen! Gr Mike
haha ik zal vanmiddag even foto's maken hij is gewoon standaard met wieldoppen en wel:afro ik ga jullie vanmiddag bestoken met een aantal vragen! Gr Mike
M Mikoss Komt weleens kijken 15 feb 2011 #5 haha ik zal vanmiddag even foto's maken hij is gewoon standaard met wieldoppen en wel:afro ik ga jullie vanmiddag bestoken met een aantal vragen! Gr Mike
haha ik zal vanmiddag even foto's maken hij is gewoon standaard met wieldoppen en wel:afro ik ga jullie vanmiddag bestoken met een aantal vragen! Gr Mike
D Dunc Komt weleens kijken 15 feb 2011 #6 Welkom Mike! Lange dag geweest? We wachten wel op je foto's hoor.. Oh ja, er zijn ook dames lid van het forum hoor, of worden die niet begroet door jou..? :hmmz
Welkom Mike! Lange dag geweest? We wachten wel op je foto's hoor.. Oh ja, er zijn ook dames lid van het forum hoor, of worden die niet begroet door jou..? :hmmz
D Dunc Komt weleens kijken 15 feb 2011 #7 Welkom Mike! Lange dag geweest? We wachten wel op je foto's hoor.. Oh ja, er zijn ook dames lid van het forum hoor, of worden die niet begroet door jou..? :hmmz
Welkom Mike! Lange dag geweest? We wachten wel op je foto's hoor.. Oh ja, er zijn ook dames lid van het forum hoor, of worden die niet begroet door jou..? :hmmz
M Mikoss Komt weleens kijken 15 feb 2011 #8 Sorry jongens net thuis, ik heb totaal geen tijd gehad voor mezelf en van donkere foto's worden jullie niet veel blijer. Ik zal is even gaan kijken op het forum :king:
Sorry jongens net thuis, ik heb totaal geen tijd gehad voor mezelf en van donkere foto's worden jullie niet veel blijer. Ik zal is even gaan kijken op het forum :king:
M Mikoss Komt weleens kijken 15 feb 2011 #9 Sorry jongens net thuis, ik heb totaal geen tijd gehad voor mezelf en van donkere foto's worden jullie niet veel blijer. Ik zal is even gaan kijken op het forum :king:
Sorry jongens net thuis, ik heb totaal geen tijd gehad voor mezelf en van donkere foto's worden jullie niet veel blijer. Ik zal is even gaan kijken op het forum :king:
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 feb 2011 #12 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209 Hartelijke groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 feb 2011 #13 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar dit topic: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139209 Hartelijke groet, Rik
M Mikoss Komt weleens kijken 25 feb 2011 #14 Hierbij dan toch de foto's:$ Sorry voor het ontieglijk lange wachten | Het zijn helaas niet de beste foto's maar het weer laat het niet helemaal toe, en het is een standaard auto Gr Mike
Hierbij dan toch de foto's:$ Sorry voor het ontieglijk lange wachten | Het zijn helaas niet de beste foto's maar het weer laat het niet helemaal toe, en het is een standaard auto Gr Mike
M Mikoss Komt weleens kijken 25 feb 2011 #15 Hierbij dan toch de foto's:$ Sorry voor het ontieglijk lange wachten | Het zijn helaas niet de beste foto's maar het weer laat het niet helemaal toe, en het is een standaard auto Gr Mike
Hierbij dan toch de foto's:$ Sorry voor het ontieglijk lange wachten | Het zijn helaas niet de beste foto's maar het weer laat het niet helemaal toe, en het is een standaard auto Gr Mike