D dtcmel Lid 11 jan 2012 #1 Hallo ik ben Melvin (dtcmel) 19 jaar uit Doetinchem. Ik heb een Astra G 1.6 8v gehad, maar daarvan is 2 weken gelede de motor van kapot gelopen helaas . Momenteel heb ik een Omega 2.0 16v, deze auto bevalt me prima. Groeten Dtcmel :agent
Hallo ik ben Melvin (dtcmel) 19 jaar uit Doetinchem. Ik heb een Astra G 1.6 8v gehad, maar daarvan is 2 weken gelede de motor van kapot gelopen helaas . Momenteel heb ik een Omega 2.0 16v, deze auto bevalt me prima. Groeten Dtcmel :agent
R RickR91 Komt hier geregeld 11 jan 2012 #2 Welkom hier op het forum! Veel plezier toegewenst. Voor uitleg hoe je foto's hier plaatst is er hier ergens een topic, weet helaas niet in welk gedeelte :$
Welkom hier op het forum! Veel plezier toegewenst. Voor uitleg hoe je foto's hier plaatst is er hier ergens een topic, weet helaas niet in welk gedeelte :$
D dtcmel Lid 11 jan 2012 #3 @RickR91 wrote:Welkom hier op het forum! Veel plezier toegewenst. Voor uitleg hoe je foto's hier plaatst is er hier ergens een topic, weet helaas niet in welk gedeelte :$ haha heb het gevonden, en bedankt! :wors
@RickR91 wrote:Welkom hier op het forum! Veel plezier toegewenst. Voor uitleg hoe je foto's hier plaatst is er hier ergens een topic, weet helaas niet in welk gedeelte :$ haha heb het gevonden, en bedankt! :wors
D dtcmel Lid 11 jan 2012 #5 @Haasje17 wrote:Welkom! een 8v in de soep? Wat was er dan kaduc? koppaking op een of andere manier ineens kapot, en toen die bij de garage stond was het stuurhuis ook ineens kapot. en aangezien die elektrisch was, was dat niet een van de goedkoopste grapjes.
@Haasje17 wrote:Welkom! een 8v in de soep? Wat was er dan kaduc? koppaking op een of andere manier ineens kapot, en toen die bij de garage stond was het stuurhuis ook ineens kapot. en aangezien die elektrisch was, was dat niet een van de goedkoopste grapjes.