B brobbel1 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2012 #41 ben blij dat de mijne het weer doet. van de week ff mee gehad naar mijn werk. hij loopt nog niet echt prettig. maar dat mogt de pret niet drukken. wat heb ik dat echte rijden gemist.
ben blij dat de mijne het weer doet. van de week ff mee gehad naar mijn werk. hij loopt nog niet echt prettig. maar dat mogt de pret niet drukken. wat heb ik dat echte rijden gemist.
F fredericki200 Komt hier geregeld 11 mrt 2012 #42 gister het beestje weer ff gestart, zat weer mooi te schudden en aant gegrom kon ik heuren i'll be back :jerry
gister het beestje weer ff gestart, zat weer mooi te schudden en aant gegrom kon ik heuren i'll be back :jerry
K kadettsr Komt hier geregeld 10 mrt 2012 #43 bij mij kriebelt het ook om de 400R uit de stalling te halen, maar helaas dit jaar niet van toepassing. Druk met studie en moet nog wat dingen er aan doen om hem weer netjes door de apk te krijgen. Dit jaar dus in de schorsing en mag ie lekker verblijven in de stalling
bij mij kriebelt het ook om de 400R uit de stalling te halen, maar helaas dit jaar niet van toepassing. Druk met studie en moet nog wat dingen er aan doen om hem weer netjes door de apk te krijgen. Dit jaar dus in de schorsing en mag ie lekker verblijven in de stalling
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2012 #44 ben blij dat de mijne het weer doet. van de week ff mee gehad naar mijn werk. hij loopt nog niet echt prettig. maar dat mogt de pret niet drukken. wat heb ik dat echte rijden gemist.
ben blij dat de mijne het weer doet. van de week ff mee gehad naar mijn werk. hij loopt nog niet echt prettig. maar dat mogt de pret niet drukken. wat heb ik dat echte rijden gemist.
K kadettsr Komt hier geregeld 10 mrt 2012 #45 bij mij kriebelt het ook om de 400R uit de stalling te halen, maar helaas dit jaar niet van toepassing. Druk met studie en moet nog wat dingen er aan doen om hem weer netjes door de apk te krijgen. Dit jaar dus in de schorsing en mag ie lekker verblijven in de stalling
bij mij kriebelt het ook om de 400R uit de stalling te halen, maar helaas dit jaar niet van toepassing. Druk met studie en moet nog wat dingen er aan doen om hem weer netjes door de apk te krijgen. Dit jaar dus in de schorsing en mag ie lekker verblijven in de stalling
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 10 mrt 2012 #46 hier zijn de manta,s niet in de winterslaap geweest behalve dan de TE maar die gaat dit jaar waarschijnlijk weer eens wat vaker rijden
hier zijn de manta,s niet in de winterslaap geweest behalve dan de TE maar die gaat dit jaar waarschijnlijk weer eens wat vaker rijden
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 10 mrt 2012 #47 hier zijn de manta,s niet in de winterslaap geweest behalve dan de TE maar die gaat dit jaar waarschijnlijk weer eens wat vaker rijden
hier zijn de manta,s niet in de winterslaap geweest behalve dan de TE maar die gaat dit jaar waarschijnlijk weer eens wat vaker rijden
R Robincc Lid 11 mrt 2012 #50 Zo, vandaag voor het eerst in 3,5 maand weer stuk gereden, gelijk ff foto's gemaakt. Hiervij 1 fraaie; (vind ikzelf )
Zo, vandaag voor het eerst in 3,5 maand weer stuk gereden, gelijk ff foto's gemaakt. Hiervij 1 fraaie; (vind ikzelf )
R Robincc Lid 11 mrt 2012 #51 Zo, vandaag voor het eerst in 3,5 maand weer stuk gereden, gelijk ff foto's gemaakt. Hiervij 1 fraaie; (vind ikzelf )
Zo, vandaag voor het eerst in 3,5 maand weer stuk gereden, gelijk ff foto's gemaakt. Hiervij 1 fraaie; (vind ikzelf )
A anoniem Hoort bij de inboedel 9 mrt 2012 #52 Van winterslaap was hier geen sprake, in januari nog even in Friesland geweest. Hij stond hier afgelopen maandag nog de hele dag in de regen, dus hoefde ik hem ook niet af te stoffen. Motor starte direct op alle 6 de pitten, maar na 1 keer goed gas geven niet dus niets meer. Na 5 jaar deze storing al gehad hebbende, bleef hij er nu in en kon ik eindelijk de oorzaak eens vinden. Een massaschroefje van de electronische ontsteking was doorgedraait. Volgens mij is er op 1 april een evenement op de TT-baan en zondag de onderdelenbeurs en word het ook nog mooi weer
Van winterslaap was hier geen sprake, in januari nog even in Friesland geweest. Hij stond hier afgelopen maandag nog de hele dag in de regen, dus hoefde ik hem ook niet af te stoffen. Motor starte direct op alle 6 de pitten, maar na 1 keer goed gas geven niet dus niets meer. Na 5 jaar deze storing al gehad hebbende, bleef hij er nu in en kon ik eindelijk de oorzaak eens vinden. Een massaschroefje van de electronische ontsteking was doorgedraait. Volgens mij is er op 1 april een evenement op de TT-baan en zondag de onderdelenbeurs en word het ook nog mooi weer
M manta_dennis Komt hier geregeld 9 mrt 2012 #53 Heb twee weken geleden al ff gauw een blokkie om gereden. Kon het ff niet laten.
A anoniem Hoort bij de inboedel 9 mrt 2012 #54 Van winterslaap was hier geen sprake, in januari nog even in Friesland geweest. Hij stond hier afgelopen maandag nog de hele dag in de regen, dus hoefde ik hem ook niet af te stoffen. Motor starte direct op alle 6 de pitten, maar na 1 keer goed gas geven niet dus niets meer. Na 5 jaar deze storing al gehad hebbende, bleef hij er nu in en kon ik eindelijk de oorzaak eens vinden. Een massaschroefje van de electronische ontsteking was doorgedraait. Volgens mij is er op 1 april een evenement op de TT-baan en zondag de onderdelenbeurs en word het ook nog mooi weer
Van winterslaap was hier geen sprake, in januari nog even in Friesland geweest. Hij stond hier afgelopen maandag nog de hele dag in de regen, dus hoefde ik hem ook niet af te stoffen. Motor starte direct op alle 6 de pitten, maar na 1 keer goed gas geven niet dus niets meer. Na 5 jaar deze storing al gehad hebbende, bleef hij er nu in en kon ik eindelijk de oorzaak eens vinden. Een massaschroefje van de electronische ontsteking was doorgedraait. Volgens mij is er op 1 april een evenement op de TT-baan en zondag de onderdelenbeurs en word het ook nog mooi weer
S Stender Hoort bij de inboedel 9 mrt 2012 #55 Waarschijnlijk rond eind april, meteen naar Dronten ermee.
M manta_dennis Komt hier geregeld 9 mrt 2012 #56 Heb twee weken geleden al ff gauw een blokkie om gereden. Kon het ff niet laten.
S Stender Hoort bij de inboedel 9 mrt 2012 #57 Waarschijnlijk rond eind april, meteen naar Dronten ermee.