Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leuk topic.Vroeger ging ik vaak met pa Opel's kijken bij de dealers.Toen had je nog van die grote display's met folders die je mocht plunderen.En als je dr veel had kreeg je dr een plastic tasje bij.Moet je nu proberen.haha.
Hierbij een aantal foto's uit februari 1992. Ik, als 17 jarige stagair, op de administratie bij Autocenter Van Zijll (nu Broekhuis Arnhem) aan de Vlamoven in Arnhem. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn stageverslag. Ook heb ik in het stageverslag nog een advertentie zitten uit de plaatselijke krant met een overzicht van de auto''s en de prijzen. Deze zal ik spoedig toevoegen.
Jeuj eindelijk een Calibra erbij, bijzonder leuke foto's :wors
Ik herinner me nog dat we in de omgeving van Alphen aan den Rijn naar een opvolger voor de Volvo 360GL van mijn pa aan het kijken waren en ook even in wat ik wil zeggen dat een Vectra A of een Omega waren geïnteresseerd waren. Uiteindelijk is het een 440GL geworden.
Hahaha superdik man, die uut de oalde doos foto's.
Als je dat dan idd vergelijkt met die glas paleizen van nu, nee dat heeft niks. Vindt ook dat als je tegenwoordig binnenkomt je echt aangekeken wordt van wat moet je hier, tenminste dat ervaarde ik zo bij autoteam in goes, kwam wat onderdelen bestellen.
Hierbij een aantal foto's uit februari 1992. Ik, als 17 jarige stagair, op de administratie bij Autocenter Van Zijll (nu Broekhuis Arnhem) aan de Vlamoven in Arnhem. Deze foto's zijn gemaakt voor mijn stageverslag. Ook heb ik in het stageverslag nog een advertentie zitten uit de plaatselijke krant met een overzicht van de auto''s en de prijzen. Deze zal ik spoedig toevoegen.
Hierbij nog een 2-tal krantenknipsels over Autocenter Van Zijll welke ik mijn stageverslag had verwerkt. Deze dateren net als de foto''s uit februari 1992.
Misschien is het off topic maar leek me toch leuk om deze te plaatsen.