T turbootje Loopt hier de deur plat 16 nov 2014 #2.661 minder op fb zitten valentijn :jerry :jerry gefeliciteerd beide. maak er iets moois van
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 17 nov 2014 #2.662 @turbootje wrote:minder op fb zitten valentijn :jerry :jerry gefeliciteerd beide. maak er iets moois van ik zit ook nooit op facebook... ik zit op mijn reet, en lees facebook... :jerry maar idd. dat ja. wordt wel een beetje slap geouwehoerd, en ik ben nog wel een jonge gast..... :jerry
@turbootje wrote:minder op fb zitten valentijn :jerry :jerry gefeliciteerd beide. maak er iets moois van ik zit ook nooit op facebook... ik zit op mijn reet, en lees facebook... :jerry maar idd. dat ja. wordt wel een beetje slap geouwehoerd, en ik ben nog wel een jonge gast..... :jerry
D Daan1908 Komt weleens kijken 17 nov 2014 #2.663 Facebook is toch ook alleen maar om te lezen en verder niks
B biancaatje Loopt hier de deur plat 20 nov 2014 #2.664 ach iedereen is nog jong toch .. en zoniet dan toch
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 20 nov 2014 #2.665 ik voel niets, ben ik dan dood? ik gedraag me redelijk naar mijn leeftijd, maar jammer dat mijn lichaam de gebreken heeft die die over 50 jaar moet hebben... :wtf achja, ik doe het toch echt zelf. maar ik ga maar weg hier, is namelijk niet het off topic gedeelte. nogmaals: gefeliciteerd met de relatie Johan en Bianca.
ik voel niets, ben ik dan dood? ik gedraag me redelijk naar mijn leeftijd, maar jammer dat mijn lichaam de gebreken heeft die die over 50 jaar moet hebben... :wtf achja, ik doe het toch echt zelf. maar ik ga maar weg hier, is namelijk niet het off topic gedeelte. nogmaals: gefeliciteerd met de relatie Johan en Bianca.
D Daan1908 Komt weleens kijken 20 nov 2014 #2.666 @biancaatje wrote:ach iedereen is nog jong toch .. en zoniet dan toch Je bent zo oud als je jezelf voelt Soms 18 en soms 80 hahaha of elke leeftijd er tussen in
@biancaatje wrote:ach iedereen is nog jong toch .. en zoniet dan toch Je bent zo oud als je jezelf voelt Soms 18 en soms 80 hahaha of elke leeftijd er tussen in
B biancaatje Loopt hier de deur plat 23 nov 2014 #2.667 ach Daan mijn vriend is jonger dan ik ben dus die houd me zoiezo jong
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 nov 2014 #2.668 Jaja, dat ken ik. Mijn vrouw is 13 jaar ouder dan ik maar tering, ik kan haar amper bijhouden in bed :jerry Rik
Jaja, dat ken ik. Mijn vrouw is 13 jaar ouder dan ik maar tering, ik kan haar amper bijhouden in bed :jerry Rik
S smileyspeedster Post best veel 24 nov 2014 #2.673 Misschien moet Bianca maar eens op de rollerbank. Daar zit blijkbaar meer pit in dan af fabriek.
B biancaatje Loopt hier de deur plat 26 nov 2014 #2.674 hahaahah Rik hij vind t volgens mij stiekem niet zo erg hoor :jerry hahahah smileyspeedster
D Daan1908 Komt weleens kijken 26 nov 2014 #2.675 Zo hoort het toch ook een vrouw met meer pit als de auto
B biancaatje Loopt hier de deur plat 28 nov 2014 #2.676 das wel gelukt geloof ik en dan gelukkig ook nog ene die opel gek is
U Unlimited Tuning Komt weleens kijken 28 nov 2014 #2.677 Thanks Valentijn! Maar wat lees ik nu? Opel gek? Niet kunnen bijhouden? :jerry Damn, ze heeft gelijk! :wtf
Thanks Valentijn! Maar wat lees ik nu? Opel gek? Niet kunnen bijhouden? :jerry Damn, ze heeft gelijk! :wtf
B biancaatje Loopt hier de deur plat 1 dec 2014 #2.678 Daar gaat me imago van lief klein onschuldig meisje :angel :angel
D Daan1908 Komt weleens kijken 1 dec 2014 #2.679 Lief en onschuldig misschien wel maar klein ???? Ik neem aan dat je groter bent als 1.50 meter