D Daan1908 Komt weleens kijken 1 dec 2014 #2.681 @biancaatje wrote:Net aan hahaha hahaha dan kun je ook niemand met je koplampen in de ogen schijnen
D Daan1908 Komt weleens kijken 2 dec 2014 #2.683 @biancaatje wrote:Dat denk jij :jerry :jerry ja en ik kan heel goed denken :jerry
D Daan1908 Komt weleens kijken 4 dec 2014 #2.685 @biancaatje wrote:Dat kunnen de meeste mannen :jerry maar ik vind je wel lief
D Daan1908 Komt weleens kijken 6 dec 2014 #2.689 @biancaatje wrote:Tja altijd lief zijn is ook zo saai :jerry Ja daar heb je ook weer gelijk aan
J js 400 Komt hier geregeld 21 dec 2014 #2.690 @biancaatje wrote:Daar gaat me imago van lief klein onschuldig meisje :angel :angel dat was wel heel lang gelden
@biancaatje wrote:Daar gaat me imago van lief klein onschuldig meisje :angel :angel dat was wel heel lang gelden
D Daan1908 Komt weleens kijken 28 dec 2014 #2.692 Het is rustig hier Is iedereen nog vol van de kerstdagen ??
B biancaatje Loopt hier de deur plat 29 dec 2014 #2.693 Je weet dat die zin héél fout klinkt he in een topic als deze :jerry Maae wij hebben super gezellige dagen gehad .. druk nog tussendoor zoeken naar werk en een leuk huisje .. das best lastig beide...
Je weet dat die zin héél fout klinkt he in een topic als deze :jerry Maae wij hebben super gezellige dagen gehad .. druk nog tussendoor zoeken naar werk en een leuk huisje .. das best lastig beide...
D Daan1908 Komt weleens kijken 29 dec 2014 #2.694 hahah ja dat weet ik maar hier mag dat toch ??? Ja dat kan lastig zijn Ik wens jou succes met beide
B Bavel Post best veel 26 jul 2016 #2.695 Hallo Hallo ff dit topic stof afblazen met een dating oproep wie van de Opel chickies hier heeft er tijd en zin om eens met mij wat te gaan drinken? of gezellig een rondje toeren met dit mooie weer? :agent
Hallo Hallo ff dit topic stof afblazen met een dating oproep wie van de Opel chickies hier heeft er tijd en zin om eens met mij wat te gaan drinken? of gezellig een rondje toeren met dit mooie weer? :agent