DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

@biancaatje wrote:wij gebruiken gewoon helemaal geen condooms :jerry :jerry

Ja en waarom omdat er al raak geschoten is waarbij de schietschijf voor een paar maanden buiten gebruik is gesteld :angel

@KadAstra-EF wrote:@crazijbertje wrote:oeps dat is niet goed,,,en het bejaarden tehuis hebben ze nog vaker sex.. :thumb

gr bertje :agent

ach, op een ouwe fiets must ut lere nou ?

Rik ;)

ligt er maar net aan rik.

als die oude fiets 2 zachte banden heeft en een verrot zadel sla ik liever ff over

:jerry

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:@crazijbertje wrote:oeps dat is niet goed,,,en het bejaarden tehuis hebben ze nog vaker sex.. :thumb

gr bertje :agent

ach, op een ouwe fiets must ut lere nou ?

Rik ;)

ligt er maar net aan rik.

als die oude fiets 2 zachte banden heeft en een verrot zadel sla ik liever ff over

:jerry

Inderdaad :puke haha

oudere dames van 43 ben ik nog niet gegaan...miss ooit max 50jaar ligt eraan hoe ze eruit ziet. :jerry

Patricia pay is ook 63??? Voor haar dan een uitzondering voor een avondje :wub :jerry :jerry

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:En meneer, wat is uw favoriete standje?

Ehmm,.. 65 plus? :jerry

Bedoel je mij ?

nee toch ?

oh ?

Rik :shock:

Nehh, dit was meer zelfspot

Of zit jij ook al aan een 12 pack per jaar? :jerry

12 pack ? :shock:

Nee joh, ik moet elk weekend een beurt krijgen.

Zij moet toch haar huwelijk onderhouden ??????

Ik onderhoud mijn autotoch ook waar ik kan ??

Rik :angel

Wat nee :wtf ECHTWEL :jerry ... of Tatjana van flodder Kees... heeft een leuke reclame gemaakt voor basic-fit :wub

@astraTD wrote:Wat nee :wtf ECHTWEL :jerry ... of Tatjana van flodder Kees... heeft een leuke reclame gemaakt voor basic-fit :wub

MILFhunter :hmmz

Mijn ervaring beter als die 18 20 jarige kippies wat altijd met de kont naar achter lopen wat er niks van bakken :jerry

@InjectTheVenom wrote:@biancaatje wrote:wij gebruiken gewoon helemaal geen condooms :jerry :jerry

Ja en waarom omdat er al raak geschoten is waarbij de schietschijf voor een paar maanden buiten gebruik is gesteld :angel

da wil nie zeggen dat dr niks meer gebeurd ;) :jerry

enne milf oke maar patricia paay is biena een Gilf :puke :jerry

Terug
Naar boven