Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aii dus het zijn exen geweest... nou zelfs ookal hebben wij niet zo'n gezellige geschiedenis ik zou toch voor je opkomen hoor Niet verdiend is niet verdiend.
Nee garage aan het bouwen en we krijgen een schildpad
Eindelijks een garage aan het bouwen? Toch niet op die frikandellenvijver? Ga je nog naar Sevenum? Ik ga zaterdag pas weg ivm werk en kon geen vrij meer krijgen, te laat. :cry
dan moet je nu dus al voor volgend jaar vrij regelen hahaha is eigenlijk laatste jaren steeds rond 20 augustus hahaha
Eigenlijk wist ik het ook al een jaar. Maar ik ben chauffeur en één keer per jaar moeten wij zelf alle vrachtwagens laden in de loods. Een collega kon deze week niet, hij gaat één of andere berg beklimmen met de racefiets voor het kankr fonds ( http://www.grootverzettegenkankr.nl ) ( en vroeg of ik niet wou ruilen van week. Tuurlijk, zo lief als ik ben. GRRRRR!! Was ik even vergeten dat het dé week was. Domme ikke. Maar ik plaats van donderdag ( ik zou met de rest van het oldeopels team meekomen ) kom ik nu zaterdag. Dus ik ben dr wél. :thumbup
omdat jij zo lief ben om die man te laten fietsen tegen kanker krijg jij van mij als troost dat je niet al donderdag komt persoonlijk een biertje op zaterdagavond goed?!?! weet nie of je weet hoe ik eruit zie maar dat merk je dn vanzelf wel hahaha
weet volgens mij ook nie hoe jij uitziet dus dat scheelt hahahahaha
Nee garage aan het bouwen en we krijgen een schildpad
Eindelijks een garage aan het bouwen? Toch niet op die frikandellenvijver? Ga je nog naar Sevenum? Ik ga zaterdag pas weg ivm werk en kon geen vrij meer krijgen, te laat. :cry
Ik ga wel alleen op zondag je hebt hier de SEN feesten he :angel:angel:angel