Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ik trachtte vandaag ook even de zon te bekijken van dichtbij .. maar had dat verhaal al snel bekeken .. pfff wat een hitte zeg .. maarja nu zo achter dat gasfornuis is het niet beter uit te houden hahaha.
Ja ik trachtte vandaag ook even de zon te bekijken van dichtbij .. maar had dat verhaal al snel bekeken .. pfff wat een hitte zeg .. maarja nu zo achter dat gasfornuis is het niet beter uit te houden hahaha.
oe gasfornuis... heb ik al lang nie mee gezien met dit weer... doe nu vaker de bbq aan gooien... is leker makkelijk en de kinderen vinden t leuk hihi
maar zelfs na die regenbui van gister is het hie rnog warm en benauwd.... krijg de warmte er nie uit...
heb vannacht tot half 6 wakker gelegen mede door de warmte
zwembad heb iki hier nie in de buurt hihi en geen rijbewijs dus kom ook niet ver haha
met dit weer hahahaha werd net wakker gemaakt door rondvliegende takken en lamellen.... moet ook nog eens op zoek naar nieuwe gordijnen... had me raam open gelaten vanwege de warmte alle lamellen zijn naar de klote nou....
hihihi ben nie nieuwsgierig maar wat versta jij onder spanndende dingen in de tuin doen hahaha zeker als je op moet letten voor brandnetels hahahah
BBQ´en op me slippers en een korte broek .. is vrij spannend want een ongeluk zit in een klein hoekje .. houtskool op je tenen is niet prettig heb ik me laten vertellen .. enne brandnetels tegen je kuiten is geen pretje
bbq is bes leuk idd maja kolen op je tenen moet er nie aan denken... zeker nu niet met me gebroken tenen hahahah
brandnetels is op geen enkele plek prettig haha heb ooit eens in het donker achter een boom moeten plassen.. bleken er brandnetels te staan... kan je vertellen dan ben je veel blijer als je ze tegen je kuiten heb gehad hoor hahahahahah
Eeen verkoelend zalfje er op smeren en dan maar hopen dat het snel overgaat, idd brandnetels aan je benen of armen is al geen pretje, maar om er met je ******** in terecht te komen...............
wilde plannen? was het maar waar ben alleen dit weekend dus maar eens kijken wat we gaan doen. maar je kunt toch ook een leuk weekend hebben met de kids thuis, ze moeten tenslotte ook een keer slapen 's avonds, hihihihi. kan het de hele dag broeien en 'savonds ......