Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Haha ja dat "even" ken ik, je steekt er altijd veel meer tijd en moeite in dan eigenlijk de bedoeling was
Hmhm dat klopt maar men E kadett was ook wat langer uitgeschakeld dan gepland.. en met men plannen die ik nu met de E kadett heb zal ik deze nog wel 2 jaar moeten rijden denk ik :jerry
ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.
ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.
king:
Thnx ^^
Wow das wel heel apart zal wel mooi veel afplak werk in gaan zitten :') Je kunt ook de velgen wit spuiten en dan bij een stickerbedrijf hokjes laten bestickeren en dan zwart erover spuiten. Hoef je alleen de stickertjes er maar af te halen en klaar.