heb vandaag mijne cilinderkop volledig afgebouwd. is nu enkel er nog op trekken als ik de koppakking heb DIKKE RAMPEN EER GE ZOIETS HEBT ZALLE
ik die besteld bij Flantlander in nederland: 2 weken geleden op woensdag die gemailt of hij die op stock had. jaja zei hij
ik da geld woendag avond nog overgeschreven en hem gemailt met de registratiecode en verteld dat deze zeer dringend was. Hij stuurt terug als uw geld op ons rekening staat sturen we ze direct op en krijg je ne mail.
vorige woensdag die gebeld mee de vraag: heb je die al opgestuurd?
nee zegt i want uw geld staat nog ni op men rekening. Ik dan maar uittreksel gekopieerd en gemaild
vrijdag die proberen te bellen. pakt die ni op altijd bezet
zaterdag gebelt: net hetzelfde.
ik vrijdag maar mee ne engelsman gemaild. en tegen hem gezegt als ik het het nu direct met paypal betaal, hoe lang duurd het eer ik die hier in belgie heb. want het is zeeeeeeer dringend.
die mailt een half uur later al terug: als je nu betaald stuur ik hem morgen direct op (was via Ebay en chans da ik ne feedback van 100% heb)
ik direct betaald en kreeg sanderendaag ne mail dat hij deze opgestuurd had.
dus hoop ik die morgen of overmogen te hebben en kan ik de boel afbouwen
ik bestel dus nooit nog iets ij die Flatlander.nl zeveraar. volgens mij heeft hij die ni op stock
greetz