E EdGSI Komt hier geregeld 3 nov 2012 #21 Die sportex (groep n)maakt dus minder geluid als een groep a?
E EdGSI Komt hier geregeld 3 nov 2012 #22 Ik heb een groep a gehad op me x16xe. Maar wat mij betreft te weinig tegendruk Trok absoluut niet meer in lage toeren :jerry Nu weer standaard uitlaat eronder, trekt wat lekkerder laag in de toeren. Binnenkort maar eens kijken voor een groep N
Ik heb een groep a gehad op me x16xe. Maar wat mij betreft te weinig tegendruk Trok absoluut niet meer in lage toeren :jerry Nu weer standaard uitlaat eronder, trekt wat lekkerder laag in de toeren. Binnenkort maar eens kijken voor een groep N
T trashmetal Forumbewoner 3 nov 2012 #23 ligt er aan welke middendemper je pakt ze hebben namelijk ook demperloze middenpijpen zelf zou ik voor group n gaan met middendemper om het een beetje beschaafd te houden
ligt er aan welke middendemper je pakt ze hebben namelijk ook demperloze middenpijpen zelf zou ik voor group n gaan met middendemper om het een beetje beschaafd te houden
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #24 Dus een Group N en race kat.. denk gewoon 1 op maat laten maken of ik heb het mis..
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 3 nov 2012 #25 Corsa B Gsi vanaf kat? Simpel de RVS Groep A van Simons nemen. Beschaafde geluid, uit eigen ervaring, rijd al op diverse auto's ermee. De kat dempt nog steeds een boel geluid en vermogen!
Corsa B Gsi vanaf kat? Simpel de RVS Groep A van Simons nemen. Beschaafde geluid, uit eigen ervaring, rijd al op diverse auto's ermee. De kat dempt nog steeds een boel geluid en vermogen!
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #26 Ik ben daar niet zo van telkens onder men auto gaan legge en dan eraan te sleutelen dus liever een race kat hahaha @EdGSI wrote:Of een katvervanger Ipv race kat. Scheelt je gauw een 100€ , alleen je moet wel iedere keer voor de keuring de kat eronder zetten :jerry
Ik ben daar niet zo van telkens onder men auto gaan legge en dan eraan te sleutelen dus liever een race kat hahaha @EdGSI wrote:Of een katvervanger Ipv race kat. Scheelt je gauw een 100€ , alleen je moet wel iedere keer voor de keuring de kat eronder zetten :jerry
E EdGSI Komt hier geregeld 3 nov 2012 #27 Ik heb een groep a gehad op me x16xe. Maar wat mij betreft te weinig tegendruk Trok absoluut niet meer in lage toeren :jerry Nu weer standaard uitlaat eronder, trekt wat lekkerder laag in de toeren. Binnenkort maar eens kijken voor een groep N
Ik heb een groep a gehad op me x16xe. Maar wat mij betreft te weinig tegendruk Trok absoluut niet meer in lage toeren :jerry Nu weer standaard uitlaat eronder, trekt wat lekkerder laag in de toeren. Binnenkort maar eens kijken voor een groep N
E EdGSI Komt hier geregeld 4 nov 2012 #28 Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #29 Dus een Group N en race kat.. denk gewoon 1 op maat laten maken of ik heb het mis..
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #30 Is zeker wel leuk maar ben niet van het priegele hahaha Heb contact opgenomen met Botter. Dus komt wel goed. @EdGSI wrote:Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry
Is zeker wel leuk maar ben niet van het priegele hahaha Heb contact opgenomen met Botter. Dus komt wel goed. @EdGSI wrote:Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #31 Ik ben daar niet zo van telkens onder men auto gaan legge en dan eraan te sleutelen dus liever een race kat hahaha @EdGSI wrote:Of een katvervanger Ipv race kat. Scheelt je gauw een 100€ , alleen je moet wel iedere keer voor de keuring de kat eronder zetten :jerry
Ik ben daar niet zo van telkens onder men auto gaan legge en dan eraan te sleutelen dus liever een race kat hahaha @EdGSI wrote:Of een katvervanger Ipv race kat. Scheelt je gauw een 100€ , alleen je moet wel iedere keer voor de keuring de kat eronder zetten :jerry
E EdGSI Komt hier geregeld 4 nov 2012 #32 Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 4 nov 2012 #33 Is zeker wel leuk maar ben niet van het priegele hahaha Heb contact opgenomen met Botter. Dus komt wel goed. @EdGSI wrote:Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry
Is zeker wel leuk maar ben niet van het priegele hahaha Heb contact opgenomen met Botter. Dus komt wel goed. @EdGSI wrote:Kat omleggen is 10 minuutjes En sleutelen is toch leuk :jerry