F Fearless Forumbewoner 10 jul 2015 #23 @commo 67 wrote:ja Fearless, maar da wordt het eentje van DTA Ah ja ook mooi spul. Maar voor een paar tientjes ben je weer gered, scheelt ook weer een pens werk. Ik wou geen gedoe met oude draadjes/sensoren en computers meer. Dus maar de Vems aangeschaft.
@commo 67 wrote:ja Fearless, maar da wordt het eentje van DTA Ah ja ook mooi spul. Maar voor een paar tientjes ben je weer gered, scheelt ook weer een pens werk. Ik wou geen gedoe met oude draadjes/sensoren en computers meer. Dus maar de Vems aangeschaft.
C commo 67 Post best veel 12 jul 2015 #24 ik heb mogelijk al zicht op 2 ecu's morgen de eerste gaan ophalen en de 2de wordt opgestuurd bedankt iedereen voor de tips :thumb
ik heb mogelijk al zicht op 2 ecu's morgen de eerste gaan ophalen en de 2de wordt opgestuurd bedankt iedereen voor de tips :thumb
S ST1 V6 Post best veel 12 jul 2015 #25 Aanhouder wint !! :thumb Succes met beide ecu's, hoor het resultaat binnekort wel.
C commo 67 Post best veel 13 jul 2015 #27 yep, probleem hopelijk opgelost! weet ik vanavond met zekerheid volgende waar ik naar opzoek ga is een sperdiff :hmmz
yep, probleem hopelijk opgelost! weet ik vanavond met zekerheid volgende waar ik naar opzoek ga is een sperdiff :hmmz
C commo 67 Post best veel 15 jul 2015 #28 probleem niet opgelost dus... dat is nu al de derde maal dat als ik gas geef tot 5000 omw/min of meer dat de ecu doorbrand nu hou ik er echt mee op en ga ik voor een vrij programmeerbare ecu dan zal ik die sperdiff maar wat uitstellen :???:
probleem niet opgelost dus... dat is nu al de derde maal dat als ik gas geef tot 5000 omw/min of meer dat de ecu doorbrand nu hou ik er echt mee op en ga ik voor een vrij programmeerbare ecu dan zal ik die sperdiff maar wat uitstellen :???:
K kywieman Komt hier geregeld 16 jul 2015 #29 Dank denk is dat je vooronstekkingkastje bij je linkervoorpoot dome niet helemaal meer lekker is. Kan eigenlijk geen andere iedee verzinnen waarom iets zou moeten doorbranden als je bij een x aantal toeren komt.
Dank denk is dat je vooronstekkingkastje bij je linkervoorpoot dome niet helemaal meer lekker is. Kan eigenlijk geen andere iedee verzinnen waarom iets zou moeten doorbranden als je bij een x aantal toeren komt.
C commo 67 Post best veel 16 jul 2015 #30 half augustus gaat al die oude zooi eruit en wordt alles vernieuwd ecu van DTA, kabelboom, DIS ontsteking, injectoren, kortweg heel de rimram kost wel iets, maar kan ik tenminste relaxed een ritje doen
half augustus gaat al die oude zooi eruit en wordt alles vernieuwd ecu van DTA, kabelboom, DIS ontsteking, injectoren, kortweg heel de rimram kost wel iets, maar kan ik tenminste relaxed een ritje doen
K kywieman Komt hier geregeld 16 jul 2015 #31 Okay dat is wel drastisch, maar goed kan het me wel voorstellen. In ieder geval succes alvast met het inbouwen
Okay dat is wel drastisch, maar goed kan het me wel voorstellen. In ieder geval succes alvast met het inbouwen
F Fearless Forumbewoner 16 jul 2015 #32 Mooi man. Oud spul met nieuw spul combineren. Kun je je oude injectoren niet weer gebruiken? Ik heb de originele hoog ohmige en dat werkt op mijn vems. Gasklepsensor ipv schakelaar....krukassensor. luchttempsensor...kvs tempsensor lambda en dis.bobine....heel veel spannends komt er niet bij.
Mooi man. Oud spul met nieuw spul combineren. Kun je je oude injectoren niet weer gebruiken? Ik heb de originele hoog ohmige en dat werkt op mijn vems. Gasklepsensor ipv schakelaar....krukassensor. luchttempsensor...kvs tempsensor lambda en dis.bobine....heel veel spannends komt er niet bij.
C commo 67 Post best veel 16 jul 2015 #33 het was wel effe doorslikken, maar een volledig vernieuwde en bewerkte 3.0 NE blok niet voluit kunnen gebruiken door een verouderde electronica... dan twijfel je toch niet langer denk ik? en nogmaals: webers zou te simpel zijn, dus... ik hou jullie wel op de hoogte als alles is geinstalleerd
het was wel effe doorslikken, maar een volledig vernieuwde en bewerkte 3.0 NE blok niet voluit kunnen gebruiken door een verouderde electronica... dan twijfel je toch niet langer denk ik? en nogmaals: webers zou te simpel zijn, dus... ik hou jullie wel op de hoogte als alles is geinstalleerd
F Fearless Forumbewoner 17 jul 2015 #34 Precies mijn gedachte. Dat gedoe met slechte oude electronica...niks waard.
C commo 67 Post best veel 6 aug 2015 #35 terwijl ik wacht tot de techneuten uit verlof komen, ben ik alle massapunten nog eens aan't checken zodat later er toch zo weinig mogelijk mis kan lopen :hmmz stilzitten is er hier niet bij...
terwijl ik wacht tot de techneuten uit verlof komen, ben ik alle massapunten nog eens aan't checken zodat later er toch zo weinig mogelijk mis kan lopen :hmmz stilzitten is er hier niet bij...
K kadettilac18 Komt weleens kijken 6 sep 2015 #37 hoe zit het met die lampen? ik kan een setje kopen van een capri mk3 met kappen, maar zijn ze makkelijk pas te maken?
hoe zit het met die lampen? ik kan een setje kopen van een capri mk3 met kappen, maar zijn ze makkelijk pas te maken?
F Fearless Forumbewoner 7 sep 2015 #38 Dat past 1 op 1. Wel even wat draden veranderen. Mijne heeft grote bumperrosetten waardoor de kap lichtelijk aangepast moet worden
Dat past 1 op 1. Wel even wat draden veranderen. Mijne heeft grote bumperrosetten waardoor de kap lichtelijk aangepast moet worden
C commo 67 Post best veel 7 sep 2015 #39 zoals fearless zegt :thumb ik heb de bevestigingsplaten zelf gemaakt zodat de binnenste lampen gelijk komen met de buitenste bij de originele staan de binnenste lampen meer naar voor en dat was niet naar mijn goesting uke EN...heb vandaag een telefoontje gekregen,de nieuwe kabelboom is klaar! volgende week de commo wegbrengen om alles te installeren :wors
zoals fearless zegt :thumb ik heb de bevestigingsplaten zelf gemaakt zodat de binnenste lampen gelijk komen met de buitenste bij de originele staan de binnenste lampen meer naar voor en dat was niet naar mijn goesting uke EN...heb vandaag een telefoontje gekregen,de nieuwe kabelboom is klaar! volgende week de commo wegbrengen om alles te installeren :wors