F Fearless Forumbewoner 23 jun 2009 #1 http://link.marktplaats.nl/235192978 Iemand al zon chip geprobeerd?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 23 jun 2009 #3 gewoon 1 van geert halen.. Die werken wel ideaal is anders maar goed.. niet klagen voor het geld..
C corsaracer Hoort bij de inboedel 23 jun 2009 #4 dit is een jongen die ik ken zit ook hier op het forum (the greenery) [size=-2]en als ik me niet heel erg vergis zijn dit de zelfde chips als die van geert......[/size]
dit is een jongen die ik ken zit ook hier op het forum (the greenery) [size=-2]en als ik me niet heel erg vergis zijn dit de zelfde chips als die van geert......[/size]
E Ericjuh Post best veel 23 jun 2009 #5 origineel gepost door corsaboy gewoon 1 van geert halen.. Die werken wel Dat moet ik nog zien Heb óók een van Geert nl.. Groeten Eric
origineel gepost door corsaboy gewoon 1 van geert halen.. Die werken wel Dat moet ik nog zien Heb óók een van Geert nl.. Groeten Eric
M Miruni Post best veel 23 jun 2009 #6 En juist daarom gebruik ik beveiligingen waardoor ze niet meer gekopieerd kunnen worden.:vertag
C corsaracer Hoort bij de inboedel 23 jun 2009 #7 origineel gepost door Ericjuh origineel gepost door corsaboy gewoon 1 van geert halen.. Die werken wel Dat moet ik nog zien Heb óók een van Geert nl.. Groeten Eric ik rij met een chip van geert werkt prima!!!
origineel gepost door Ericjuh origineel gepost door corsaboy gewoon 1 van geert halen.. Die werken wel Dat moet ik nog zien Heb óók een van Geert nl.. Groeten Eric ik rij met een chip van geert werkt prima!!!
T TRPower Komt hier geregeld 23 jun 2009 #9 wel met n 3,5 of 4 bar brandstofdruk regelaar... en op euro 98 rijden word aanbevolen
F Fearless Forumbewoner 23 jun 2009 #10 Wat moet ik me voorstellen van zon chip dan... Doel dan op vermogen en verbruik....
F freek corsa Hoort bij de inboedel 23 jun 2009 #11 ik heb ook een geert chip :thumbup op maat kan je wel meer bereiken, maar ik klaag niet met deze chip erin Ik heb 4 bar met euro 98 :vertag
ik heb ook een geert chip :thumbup op maat kan je wel meer bereiken, maar ik klaag niet met deze chip erin Ik heb 4 bar met euro 98 :vertag
C corsaracer Hoort bij de inboedel 24 jun 2009 #15 M2.5 is 2,5 bar M2.8 is 3 bar en ik rij ook met 4 bar
C corsaboy Hoort bij de inboedel 24 jun 2009 #16 ik vind die 4 bar echt veel. Zelfs mijn kompressor setup had ik in het begin maar op 3 bar en later op 2.5.. Hou niet zo van die hoge drukken haha
ik vind die 4 bar echt veel. Zelfs mijn kompressor setup had ik in het begin maar op 3 bar en later op 2.5.. Hou niet zo van die hoge drukken haha
E Ericjuh Post best veel 24 jun 2009 #17 mijn c20xe is M2.5 met 3.0 bar.... Maar wat is het nut van meer druk eigenlijks..?
S stoppelflieger Post best veel 24 jun 2009 #18 Niets.... je injector sproeibeeld kan zelfs naar de knoppen gaan.... Snap ook niet dat mensen nokkenassen en dergelike monteren en dan een kant en klare chip plaatsen. OEPS zie dat jij hetzelfde heb gedaan Miruni heeft mijn oude motor afgesteld en eerst hebben we met de data logger gekeken hoe het mengsel was en dit was veels te arm. en dit was met een chip voor een originele motor,die trouwens kogelhard liep. Geef wat meer uit en laat hem op de bank of weg afstellen. gr
Niets.... je injector sproeibeeld kan zelfs naar de knoppen gaan.... Snap ook niet dat mensen nokkenassen en dergelike monteren en dan een kant en klare chip plaatsen. OEPS zie dat jij hetzelfde heb gedaan Miruni heeft mijn oude motor afgesteld en eerst hebben we met de data logger gekeken hoe het mengsel was en dit was veels te arm. en dit was met een chip voor een originele motor,die trouwens kogelhard liep. Geef wat meer uit en laat hem op de bank of weg afstellen. gr
C corsaboy Hoort bij de inboedel 24 jun 2009 #19 of ga naar vrij programmeerbaar ben je overal vanaf... :vertag:agent