Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
is inderdaad en heel andergezicht heb nog een booskijker aan mijn kap gelast en zijskirts en angelys was wel een hoop werk maar resuultaat mag er zijn vind ik :thumbupfotos komen snel. ff mooie dag afwachten:agent
stootranden zijn inderdaad niet in de kleur dit vind ik mooier .zal als ik ff wat meer tijd heb ff een paar niewe fotos maken van voor en achterkant.hij is gaaf he . heb je geen spijt nu hahahaha.:thumbup
Damm, blijft een mooie auto! Vindt het tot nu toe één van de mooiste...Ik moet zelf nog even verder dromen voordat ik ook zo'n mooie calibra heb Hou hem in ieder geval heel kerel :thumbup
maar hij staat wel heel erg dicht bij het randje met je achterwiel
Dank je wel, ja hij staat er wel erg dicht bij, maar gelukkig is de bielson(als ik het zo goed schrijf) erg laag, dus.. kans op beschadiging zit meer op de band dan
Dank je wel, klopt achter mag hij nog wel iets zakken, alleen kan ik geen 60MM veren vinden..
Ik heb ook 60 mm veren achter, via www.dl-design.nl gekocht voor een aantal jaar terug. Als je auto er niet bij staat kun je ze ook een mail sturen. :thumbup