2 2slow Loopt hier de deur plat 22 aug 2008 #61 1llusion verkocht ze... of hij ze nog heeft? hem u2u-en lijkt mij.
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 22 aug 2008 #62 @Jim mooi blokje Ziet er nog mooi schoon uit. @ascona. Wat is eigenlijks het verschil tussen de c25xe en de x25xe?
@Jim mooi blokje Ziet er nog mooi schoon uit. @ascona. Wat is eigenlijks het verschil tussen de c25xe en de x25xe?
M marcelboukes Komt weleens kijken 25 aug 2008 #63 origineel gepost door 2slow 1llusion verkocht ze... of hij ze nog heeft? hem u2u-en lijkt mij. kan hem niet vinden met deze naam? want dat duits vind ik niet echt mooi staan. gr marcel
origineel gepost door 2slow 1llusion verkocht ze... of hij ze nog heeft? hem u2u-en lijkt mij. kan hem niet vinden met deze naam? want dat duits vind ik niet echt mooi staan. gr marcel
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 25 aug 2008 #64 Hier klik maar op die link, dan krijg he 1llusion:thumbup http://www.opel-forum.nl/member.php?action=viewpro&member=1llusion
Hier klik maar op die link, dan krijg he 1llusion:thumbup http://www.opel-forum.nl/member.php?action=viewpro&member=1llusion
I IceFreak Post best veel 27 aug 2008 #65 Waar heb je die rode V6 plaat vandaan? Die zoek ik ook nog... Zo'n zwarte heb ik namelijk ook.
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 27 aug 2008 #66 Die rode heb ik van marktplaats gehaald.. stond met toeval 1 te koop:jerry
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 27 aug 2008 #67 het lijkt hiet zeker een marktplaats hahahah.. Ik heb nog wel een zwarte plaat, maar ik denk er wel even over na. maar die opel logo zit er ook tijdelijk in hoor. dus wees maar niet bang
het lijkt hiet zeker een marktplaats hahahah.. Ik heb nog wel een zwarte plaat, maar ik denk er wel even over na. maar die opel logo zit er ook tijdelijk in hoor. dus wees maar niet bang
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 25 nov 2008 #68 Zo na een lange tijdje toch maar even weer een fotoshootje gemaakt.. zo was me calibra toen ik hem kocht van me ouders. En zo is hij nu:wub Zo en zeg maar wat jullie er van vinden..:wub
Zo na een lange tijdje toch maar even weer een fotoshootje gemaakt.. zo was me calibra toen ik hem kocht van me ouders. En zo is hij nu:wub Zo en zeg maar wat jullie er van vinden..:wub
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 25 nov 2008 #70 ja, wil hem achter nog iets verlagen, en bredere velgen eronder. en maby booskijkers.. maar zat ook te denken om de bumpers te cleanen.., Zo zeg maar:wub
ja, wil hem achter nog iets verlagen, en bredere velgen eronder. en maby booskijkers.. maar zat ook te denken om de bumpers te cleanen.., Zo zeg maar:wub
C C-Furious Komt weleens kijken 25 nov 2008 #73 nice nice alain! vooral die fotos bij de hooibult van eerder in deze topic.. stond daar niet toevallig een snelle zwarte charade bij? groetjes jeff
nice nice alain! vooral die fotos bij de hooibult van eerder in deze topic.. stond daar niet toevallig een snelle zwarte charade bij? groetjes jeff
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 25 nov 2008 #74 Thnx, ja die charade wordt nu bestuurd door een ouwe vrouw:jerry
M marcelboukes Komt weleens kijken 25 nov 2008 #75 strakke velgen man passen er mooi onder. gr marcel
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 25 nov 2008 #76 dank je wel, wil misschien toch even naar een setje spoorverbreders kijken:thumbup
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 2 dec 2008 #78 zo heb me logo binnen gekregen van 'Heineken'. Hij ziet er goed uit. alleen zit nog even te kijken hoe ik hem vast moet maken.(tot die tijd ligt hij lekker warm in de Garage.
zo heb me logo binnen gekregen van 'Heineken'. Hij ziet er goed uit. alleen zit nog even te kijken hoe ik hem vast moet maken.(tot die tijd ligt hij lekker warm in de Garage.
O Opaul Post best veel 2 dec 2008 #79 Zulke details maken een auto af! :thumbup Je hebt een plastic plaatje nodig dat achter het rooster past en dan kun je het logo met schroeven vanaf de achterkant vast schroeven.
Zulke details maken een auto af! :thumbup Je hebt een plastic plaatje nodig dat achter het rooster past en dan kun je het logo met schroeven vanaf de achterkant vast schroeven.
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 2 dec 2008 #80 ja hoe kom ik aan zo'n plaatje anders maar ik er zelf wel 1.