origineel gepost door cabriobully
ik heb ook gewoon een reactie gehad,ik heb eerder het idee dat deze mevrouw geen idee heeft wat zo'n calibra waard is.... ~
Lees het verhaaltje op marktplaats nog eens Bully!
"Nette, orginele opel calibra turbo met lak schade (zie foto's) auto is rondom bekrast, maar niet geroest.
Achterschermen zijn orgineel, niet gelast, maar ook niet geroest !!! perfect schakelende 6 bak Net leer interieur met stoel verwarming, zonder scheuren in de bekleding.
orginele hoedenplank zonder gaten, 18" velgen met bijna nieuwe banden (90%) RVS einddemper
Motor is voorzien van een gemodificeerde cilinder kop met verstevigd oliekanaal
distributieriem en alle span-en loop rollen zijn onlangs vernieuwd ook druklager is recentelijk vervangen.
Apk is wegens schorsing van de auto reeds verlopen, bij laatste keuring is de auto afgekeurd op een aandrijfhoes LV en een ABS zender RV deze worden allebei nieuw meegeleverd. contactslot is kapot maar auto kan gewoon gestart worden.
mooie kei harde basis om iets heel moois van te maken !!!!! "
Op de manier hoe dit getypt is denk ik dat het om een man gaat! (kan natuurlijk altijd een vrouw zijn) Maar dan nog iemand die zo'n verhaaltje kan typen heeft naar mijn mening genoeg verstand van die auto's en kan ook wel op internet kijken wat zo'n kreng oplevert tegenwoordig! Maar 1000 euro voor die auto, en dan dit: "contactslot is kapot" Ik zou die auto maar eens heel goed bekijken.