Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@InjectTheVenom wrote:Helemaal goed OlafK dat is precies waar ik aan zat te denken :thumb Wil uiteindelijk natuurlijk wel een bedrag genoteerd krijgen dat de door mij gedane moeite/investering weerspiegelt.
Ik heb vorige week mijn champion voor de 2e keer laten taxeren door Pandertax Amersfoort.
Wat belangrijk is om te weten dat er een verschil is tussen de "echte" waarde en vervangings waarde.
Mijn auto werd ver boven verwachting getaxeerd :wtf maar dat bleek dus de vervangingswaarde te zijn, hier in zijn ook de kosten verwerkt om een gelijkwaardige auto terug te kopen.
Deze waarde is erg belangrijk om m volledig casco te verzekeren.
Zegt dus niet zo heel veel over de echte waarde, als de auto wat zeldzamer wordt wordt de zoektocht ook langer en dus kostbaarder.
Ik hoop voor je dat hij in Duitsland iets leuks opbrengt. Maar ik snap niet waarom je na al het restauratiewerk afscheid neemt voordat hij überhaupt echt af en je er zelf van hebt kunnen genieten.