N nova.... Forumbewoner 30 jul 2010 #21 Gefeliciteerd met de kleine spruit... en veel slapeloze nachten
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 30 jul 2010 #22 Haha leuk Nova... die slapeloze nachten heb ik zeker.. hahaha.. Iedereen nogmaals bedankt, me vrouwtje leest de reactie's ook vindt het hardstikke lief van iedereen dat ook hier op het forum gereageerd wordt. @Marcel28 ook nog gefeliciteerd he VOor de mensen die het leuk vinden om een Kaartje te sturen, het adres zet ik bovenaan GR, van Ons
Haha leuk Nova... die slapeloze nachten heb ik zeker.. hahaha.. Iedereen nogmaals bedankt, me vrouwtje leest de reactie's ook vindt het hardstikke lief van iedereen dat ook hier op het forum gereageerd wordt. @Marcel28 ook nog gefeliciteerd he VOor de mensen die het leuk vinden om een Kaartje te sturen, het adres zet ik bovenaan GR, van Ons
B bpr Komt weleens kijken 30 jul 2010 #23 gefeliciteerd met de kleine geniet er lekker van veel succes ben ook sinds 17-06 papa geworden dus weet hoe het is de eerste 6 weken..
gefeliciteerd met de kleine geniet er lekker van veel succes ben ook sinds 17-06 papa geworden dus weet hoe het is de eerste 6 weken..
E EBkadett Post best veel 31 jul 2010 #24 hey Alain gefeliciteerd met de geboorte van julie zoon. groeten sander en chantal
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 1 aug 2010 #25 He dank je wel, ja geloof het graag dat de tijd snel gaat hahah... Ach zolang het gezond is, vindt ik het maar prima...
He dank je wel, ja geloof het graag dat de tijd snel gaat hahah... Ach zolang het gezond is, vindt ik het maar prima...
J js 400 Komt hier geregeld 9 aug 2010 #27 hee man gefeliciteerd joh,en oordopjes heb ik wel voor je hoor
C carboncorsa Post best veel 13 aug 2010 #28 nog Gefelicflapstaart met die Kleine!king: gaaf he!. (mijn Dochter is alweer bijna 10 maandjes oud.)
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 14 aug 2010 #29 He dank jullie wel voor de reactie we zijn alweer 2 week verder, en hij doet het prima, slaapt 's nacht best goed. en wordt alleen 1 x wakker om te eten, maar slaapt daarna verder weer goed. het is gelukkig niet zo'n huil baby:wors
He dank jullie wel voor de reactie we zijn alweer 2 week verder, en hij doet het prima, slaapt 's nacht best goed. en wordt alleen 1 x wakker om te eten, maar slaapt daarna verder weer goed. het is gelukkig niet zo'n huil baby:wors
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 16 apr 2011 #30 Hallo jongens, Wou jullie tocheven een foto laten zien van de kleine nu 9 maand verder Me zoontje met mij achter het stuur. ennog 1 met moeders Het gaat goed met hem. kruipt al weg.. zit papa's zijn verzamelauto's te pakken. en mag graag dansen op muziek
Hallo jongens, Wou jullie tocheven een foto laten zien van de kleine nu 9 maand verder Me zoontje met mij achter het stuur. ennog 1 met moeders Het gaat goed met hem. kruipt al weg.. zit papa's zijn verzamelauto's te pakken. en mag graag dansen op muziek
T tiesto-nl Post best veel 16 apr 2011 #31 wat een lachebekkie. haha hij krijgt het autorijden in ieder geval al met de paplepel ingegoten.!
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 16 apr 2011 #32 haha klopt.. het stuiteren is hij al inmiddels gewend haha