Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e
mooie velgen.idd iets zakken en wel in duitse stijl dus het hart zwart en de carrosserie ook helemaal zwart en lekker ie strakke oude motorkap erop.zou ik liever zien
Ik heb wel wat vorderingen ik heb 'n A1 dash gekocht bij Sylvester1 en 'n 28cm HP raidtje bij Corsa Freek maar heb nog geen fotoos gemaakt die volgen nog.. en had me voor genomen om de laatste 2 weken van het vorig jaar tussen kerst en oud en nieuw na 'n jaar hard werken en 'n leuk centje verdiend / gespaard te hebben ik bij mathijssentechnics.nl en EPS exhaust te gaan shoppe maar helaas hadden de beste mensen ook hun wel verdiende vacantie genomen..:cry
dus vandaar was het van mijn kant ff stil..
komend weekend lekker nog 'n weekendtje weg met me meissie en daarna begin ik met frisse moed en onderdelen in overvloed
en ook mooie astra maak daar ook ens meer fotos van,blijf het moooie autos vinden astra station:wors
gr bertje
Thnx Bertje ik wil het CorsaAtjuh in de loop van de zomer klaar hebben dat ik mss de laaste meeting van het seizoen in Sevenum met me Sedanneke mee kan maken..
en fotoos van me station zal ik ckers binnenkort ff in 'n nieuw toppic posten..:jerry