Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Belgische Corsa limousin 1.6 GSI is verkocht ivm geen tijd e
en om nog ff verder te gaan over de discusie TR / sedan.. dan moet je dat dan ook bij Opel nederland neer leggen of bij GM Europa.. want dan moet en ze dit spotje ook maar aanpassen als dat zo is..!!
dan klopt inderdaad het spotje niet.
bij de 2deurs staat ook TR op kenteken bij een
bij een 4 deurs is dit gewoon Corsa of SEDAN of limousin
zo ook op de Fahrzeug schein in duitsland
2 deurs is daar TR
4 deurs heet daar Limousin.
zo ook in het instructie boekje
+ de TR is gemaakt tot eind '86, daarna waren er alleen nog maar Sedans, daar staat overigens ook geen TR op de kofferdeksel, maar bijvoorbeeld CORSA 1.2S
bij onze oude TR stond daar CORSA TR en dan onder naast de kenteken plaat ergens 1.2S
+ de TR is gemaakt tot eind '86, daarna waren er alleen nog maar Sedans, daar staat overigens ook geen TR op de kofferdeksel, maar bijvoorbeeld CORSA 1.2S
Inderdaad, mijn 2 deurs ('87) is officieel ook geen TR, volgens de RDW is het een 2 deurs coach.
Klopt, maar is volgens Opel echt geen TR, is ook geen A1 Corsa, maar een A2. Is echt een lijstje met verschillen tov een A1. Maar goed, blijft een eindeloze discussie die helaas niet veel mensen willen aannemen. Dus ff weer ontopic. :vertag
1 keer gezien dat ze er een nieuw vierkant stukje in hadden gelast....ik vond het nou niet echt veilig
Ben benieuwd wat je van dit bakkie gaat maken...ben je al aan de kooi begonnen?
ik ben nog niet met de kooi begonnen maar ik heb het vandaag wel ff met me Collega overgehad..
ik ben van me beroep Heftruck monteur en me nieuwe Collega heeft naast zijn nieuwe job als heftruck monteur ook 'n zaakje in het klaar maken van race en drift auto's.. dus dat is kaasje.. alleen twijffel ik nog of dat ik de kooi van Aluminium of staal laat maken.. Maar over het verbreden van me stalen Gt velgjes ben ik nu wel uit voor 8j en achter 9j en dan 13"
ik zat daar strax 'n saaie synficion film te kijken (super Nova).. toen dacht ik gelijk in Engeland noemen ze 'n Opel Corsa 'n Vauxhall Nova heet daar 'n sedan dan ook TR of Limousin..??:jerry