C corsaboy Hoort bij de inboedel 23 mrt 2011 #64 [rquote=1898004&tid=138334&author=mayhem]startnummer 535 [/rquote] ik zag je voorbij komen in de lijst Heel goed :thumbup
[rquote=1898004&tid=138334&author=mayhem]startnummer 535 [/rquote] ik zag je voorbij komen in de lijst Heel goed :thumbup
P pastry Komt hier geregeld 23 mrt 2011 #66 ik vind het echt jammer dat ik niet tussen jullie sta mannen. Had gezellig geweest op de track.:cry
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 22 mrt 2011 #67 [rquote=1897700&tid=138334&author=Gsifreak]ik ben start nummer 404 van dhra[/rquote] ook al sprint kaart bij automaxx besteld bedoel ik? omdat je nu nog misschien zegt en het max 200 aanmelding was meen ik. laat maar weten anders ik ga niet meer terry was hier vandaag nog dus miss kan het via hem naar jou gaan. groetjes sebas
[rquote=1897700&tid=138334&author=Gsifreak]ik ben start nummer 404 van dhra[/rquote] ook al sprint kaart bij automaxx besteld bedoel ik? omdat je nu nog misschien zegt en het max 200 aanmelding was meen ik. laat maar weten anders ik ga niet meer terry was hier vandaag nog dus miss kan het via hem naar jou gaan. groetjes sebas
D dr_antrax Komt hier geregeld 23 mrt 2011 #68 Ik ben er wel maar doe niet meer mee met sprinten en time attack door problemen met de nieuwe motor
S soepkiepe Forumbewoner 22 mrt 2011 #69 hmm velen zullen over de snelweg door me woonplaats komen zie ik haha (hoogeveen)
D dr_antrax Komt hier geregeld 23 mrt 2011 #70 Ik ben er wel maar doe niet meer mee met sprinten en time attack door problemen met de nieuwe motor
P pastry Komt hier geregeld 23 mrt 2011 #73 wacht ff lees ik het nu goed.. ga je echt starten??? Ben ik blij dat ik bij dit historische moment ben. Weliswaar op de tribune, maar goed.
wacht ff lees ik het nu goed.. ga je echt starten??? Ben ik blij dat ik bij dit historische moment ben. Weliswaar op de tribune, maar goed.
P pastry Komt hier geregeld 24 mrt 2011 #74 ik zou gewoon afhaken Joop. of Je rijd een dagje eerder weg, slaapt in een elcheapo hotel of in je wagen...
ik zou gewoon afhaken Joop. of Je rijd een dagje eerder weg, slaapt in een elcheapo hotel of in je wagen...
M mayhem Hoort bij de inboedel 23 mrt 2011 #75 ja, t is echt zo, ik zou er goed foto's van maken, zulke dingen kom je echt maar 1 keer in je leven tegen natuurlijk.
ja, t is echt zo, ik zou er goed foto's van maken, zulke dingen kom je echt maar 1 keer in je leven tegen natuurlijk.
M mayhem Hoort bij de inboedel 24 mrt 2011 #76 haha, ik heb al hotel in assen geboekt, maar half 8 daar is nog steeds vroeg voor op de zondag.
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 24 mrt 2011 #78 ik ben er ook aanwezig, als toeschouwer :') de Passat staat wel op de paddock laag wezen. Mooi endje erheen skrapen maar !
ik ben er ook aanwezig, als toeschouwer :') de Passat staat wel op de paddock laag wezen. Mooi endje erheen skrapen maar !
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 24 mrt 2011 #80 ja ik heb de sprint ticket ook klaar voor mij en Patrick.. Dus corsa en Baleno staan op de baan..