Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Astra h kompleet irmscher verlaging iemand ervaring mee?
Een Astra H 5 deurs 120pk versie ben er al een tijdje mee bezig xenon met afl is eindelijk af, simota luchtfilter en EDS tuning. Alleen nog verlaging irmscher en de irmscher grill en eventueel grotere velgen maar eerst eens kijken hoe het er na de verlaging eruit gaat zien
Waar ik ook een beetje meezit is. Aangezien ik een achteras sensor heb geplaatst voor de automatische hoogteregeling ivm xenon verlichting. Wat deze zal gaan doen na de verlaging ??
hier zie je mijn astra H, op dit moment enkel voor met 3 cm Eibach veren verlaagd (achter gebeurd waarschijnlijk dit weekeinde) velgen zijn opel op1c velgen met 215-55-16 banden.
Ja, als je niet weet waar je aan begint loop je behoorlijk te klooien, bij de stationwagon heb je een veerspanner nodig(omdat deze hoger staat en de veer dus langer is), bij de gewone modellen niet