Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Astra h kompleet irmscher verlaging iemand ervaring mee?
Wil me astra H gaan verlagen met een irmscher set kompleet veren en schokbrekers. Iemand ervaring ?? Heb nu 16 inch eronder. Is dit nog mooi na de verlaging of moet ik grotere velgen nemen ??
@Sam111 wrote:ok duidelijk verhaal heb net gekeken zit er goed uit wat bedoel je eigenlijk met hoe de camber moet / kan afgesteld worden
na het verlagen staan je wielen iets schuiner, ik heb al wel gezien dat er speciale bouten zijn om dat op te lossen, ik weet niet hoe erg het bij mij is met maar 3cm verlaging.
@Sam111 wrote:irmscher verlaging met schokbrekers 35 mm voor en achter alleen moest ik er bij de achterveren een extra zwarte plaat onder de veren zettten (stond in de beschrijving )
irmscher verlaging met schokbrekers 35 mm voor en achter alleen moest ik er bij de achterveren een extra zwarte plaat onder de veren zettten (stond in de beschrijving )