als je een astra ecotec wil ombouwen en t is een gsi dan is t een kwestie van kabels omsolderen en paar slangen geloof 2 aanpassen en hij doet t .heb verder geen problemen gehad met ombouw alleen dat mijn motor uit een kadett kwam en niet uit een astra en dan mis je aansluitingen voor de boordcomputer die dan dus niet werkt
heb je een 2.0 8v en gaat naar 16v geld dat eigenlijk t zelfde, oja en de uitlaat niet te vergeten maar die moet je aan t spruitstuk aanpassen en vanaf de kat past iedere uitlaat van opel erop!!
bij een 1.2 kadett moet veel meer veranderen oa
beginnen bij de> tank moet met retour zijn
leidingen met ext pomp
kabels omsolderen
veerpoten voor van min 2.0 l
achteras achter naar schijfrem natuurlijk
stabilisatorstang voor van gsi 16v
kabels voor br stof pomp naar achter trekken daar 1.2 de pomp in de motor ruimte zit
gat maken in schutbord voor de kabelboom te trekken naar ecu
en f beetje testen met welke radiator je t beste uitkomt, ik heb toen een gebruikt van een 1.4 die paste perfect in de onderste gaten en kwak ik boven met een gewone slang uit, en koelt voldoende
even een plaats vinden voor de olie koeler daar je daar geen punten hebt voor te vastmaken
andere optie is de olie koeler afsluiten daar je die niet nodig hebt tenminste niet as je niet altijd volgas rijd op snelweg ofzo
ook wil ik erbij vermelden dat op de oliekoelr na alles is voorbereid om t op te schroeven daar de chassis nagenoeg t zelfde zijn
wil je meer weten hoor ik t wel mvg wes