mannen ,vandaag alles in werking gesteld met de ombouw van c18xe naar c20 xe !!zoals vermeld,had ik de 2.0 liter al eerder in een kadett 1.2 gebouwd maar helaas een zwaar ongeluk mee gehad!!jammer van het in nieuwstaat verkerende chassis.iemand interesse in fotos van de ombouw? hoor ik t graag!!maar goed terug naar de point.vandaag alles ingebouwd.na de steunen en alles vast te hebben gezet ,wil ik de km teller kabel op de bak zetten !zie ik ,na alles goed ontvet te hebben dat mn f 20 bak gescheurd is!differentieel gewoon van de binnen zijde naar buiten geslagen door de klap vd vangrail op de linkse kant!echt balen mannen!!!
maar goed motor er weer uit al is dit niet echt veel werk maar toch kut. balen vh werk!andere optie zoeken he!! .andere f 20 was niet direct voor handen. daar de motor er vandaag erin moest en ik geen tijd had om te zoeken naar een ander f20 heb ik de f18 vd c 18 xe gemonteerd!omdat ik vond dat die bak wat minder presteerde kwa snelheid in ieder toerental twijfel ik nu of ik nu de goede keuze heb gemaakt!!iemand ervaring met deze combinatie?en hoe zit het met de topsnelheid en het koppel en de degelijkheid van deze bak?hoelang zal ie t uithouden?mng wesley