Heb dit ook mee gemaakt, paar maanden geleden, maar dan bij mij op de zaak, al mijn custom made spul was ook weg gehaald ( motorkap, achterklep en bumperset van Lumma en Dietrich ), ook mijn nagelnieuwe Wolfrace velgen ( Pro Sprint, zwart en half gepolijst ), maar dit had mijn baas gedaan ( vraag niet waarom, want ook dit heeft waarschijnlijk te maken met de in beslag name van mijn Corsa B ) en nog veel meer nieuw spul, en mijn baas, is nergens meer te vinden, verhuist alles, dus niks meer om te verhalen op iemand.
En het mooiste van alles is, alweer aangifte gedaan bij die ( enge ziekte ) wouten en weet je wat ze hebben gedaan, de zaak geseponeerd kreeg ik pas geleden te horen, oftewel geen bewijs ( heb bewijzen zat in brieven en dergelijke ), maar dit schijnt niet als geldig verklaard.
Was ook zeker 5 rooitjes aan spullen, maar hier ga ik nooit niks meer van terug zien, ook al zit er custom spul bij wat op zou moeten vallen, want die hond heeft connectie's in de autobranche zitten, zowel binnen- als buitenland ( zelfs Amerika ), sluist die daar gewoon naar door en weg is het.
En nogmaals, ik kan niks op niemand verhalen, want er is "niemand" meer..