S sjoerdie Loopt hier de deur plat 6 aug 2009 #101 Ook mijn ORIGINELE ELECTRISCHE RAMEN!!!! van mijn a corsa zijn weg!! maar de bediengsknopjes nou weer net niet........ dus heeft of weet iemand electrische ramen van a corsa..laat het weten. wou ze voor sevenum meeting ingebouwd hebben namelijk:fy1
Ook mijn ORIGINELE ELECTRISCHE RAMEN!!!! van mijn a corsa zijn weg!! maar de bediengsknopjes nou weer net niet........ dus heeft of weet iemand electrische ramen van a corsa..laat het weten. wou ze voor sevenum meeting ingebouwd hebben namelijk:fy1
F funkycorsa Post best veel 6 aug 2009 #103 is er mischien al meer info? , damz gasten ik leef echt met jullie mee! heb de poolse "marktplaats" al gecheck maar helaas!
is er mischien al meer info? , damz gasten ik leef echt met jullie mee! heb de poolse "marktplaats" al gecheck maar helaas!
B bladeofdarkness Komt weleens kijken 7 aug 2009 #104 anjo heeft misschien iets van mij gevonden al (koplampen).... zijn we nu aan het uitzoeken
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #105 Als we met een paar man op 'bezoek' moeten, hoor ik het wel...
C corsaracer Hoort bij de inboedel 7 aug 2009 #106 origineel gepost door KRSA2000 Als we met een paar man op 'bezoek' moeten, hoor ik het wel... laat idd maar iets weten!!! ik ga ook wel mee:vertag:vertag
origineel gepost door KRSA2000 Als we met een paar man op 'bezoek' moeten, hoor ik het wel... laat idd maar iets weten!!! ik ga ook wel mee:vertag:vertag
T Ted-Jan Komt weleens kijken 7 aug 2009 #107 jajaja bezoekjes hou ik wel van. hoe meer zielen hoe meer vreugd
D daan Lid 7 aug 2009 #108 Hoor het net van Wendy ..... Gruwelijk klote dat jullie hobby op zo'n manier wordt kapot gemaakt. Niks meer over van de Corsa die jouw corsa zo uniek maakt en alle spullen die meegenomen zijn is echt ziek veel. zwaar #@$@$#%@%
Hoor het net van Wendy ..... Gruwelijk klote dat jullie hobby op zo'n manier wordt kapot gemaakt. Niks meer over van de Corsa die jouw corsa zo uniek maakt en alle spullen die meegenomen zijn is echt ziek veel. zwaar #@$@$#%@%
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #109 ik wil ook wel mee opbezoek indien nodig :angel
F funkycorsa Post best veel 7 aug 2009 #110 origineel gepost door Dennis-Corsa-B ik wil ook wel mee opbezoek indien nodig :angel dan kan ik ook niet achterblijven he
origineel gepost door Dennis-Corsa-B ik wil ook wel mee opbezoek indien nodig :angel dan kan ik ook niet achterblijven he
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #113 origineel gepost door Psycho-bitch origineel gepost door Dennis-Corsa-B alleen als we ook gaan bbqen hahaha :jerry zal wel mensenvlees worden erg? :vertag smaakt naar varken
origineel gepost door Psycho-bitch origineel gepost door Dennis-Corsa-B alleen als we ook gaan bbqen hahaha :jerry zal wel mensenvlees worden erg? :vertag smaakt naar varken
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #117 WANNEER RIJDEN JULLIE NAAR FRIESLAND ICH BIN DABEI :agent:agent:agent:agent:agent
F funkycorsa Post best veel 7 aug 2009 #118 origineel gepost door Dietrich Concept WANNEER RIJDEN JULLIE NAAR FRIESLAND ICH BIN DABEI :agent:agent:agent:agent:agent friesland? vertel
origineel gepost door Dietrich Concept WANNEER RIJDEN JULLIE NAAR FRIESLAND ICH BIN DABEI :agent:agent:agent:agent:agent friesland? vertel
G geert666 Komt hier geregeld 7 aug 2009 #119 origineel gepost door Dennis-Corsa-B silence of the lambs :thumbup
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #120 wij hebben ook wel een paar buffels die mee willen, maar eerst zekerheid. en nogmaals sterkte en succes met zoeken. mvg nick nl-tuning
wij hebben ook wel een paar buffels die mee willen, maar eerst zekerheid. en nogmaals sterkte en succes met zoeken. mvg nick nl-tuning