origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door 2000
origineel gepost door Fearless
Een achterwiel aandrijver is leuk om mee te spelen..........Als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Dus geen extra gas in een bocht als het nat is.
Als het regent dan durf ik amper gas te geven, ja op de rechte stukken. Maar in de bochten rij ik langzamer dan de gemiddelde bejaarde.
Ik ga ook binnenkort een cursus doen, wil me auto goed beheersen. ben als de dood dat ik 'm plat rij
Een ongeluk gebeurt 9 van de 10 keer wel wanneer je het niet verwacht.. die 1e keer dat het niet zo is daar is zo'n cursus wel fijn voor als je die gehad hebt. Al doe je nog zo voorzichtig en langzaam, ongeluk zit in een klein hoekje, vooral met zo'n winter als vorig jaar.
Dat is zo, maar ondanks mijn vrij vlotte rijstijl heb ik in de 22 jaar dat ik rij nog nooit een "echt" ongeluk gehad (afkloppen, doe ik ook al 22 jaar

) Kijk zou ik de sedan platrijden door een ongeluk....kan ik nog mee leven. Maar wat als ik de controle verlies:hmmz
Lijkt me trouwens wel leuk, een dagje slippen. Race licentie lijkt me ook erg leuk, maar is te duur voor het "leuke"