V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 30 apr 2012 #62 @StinG wrote::wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :roll: Dat zie ik dan maar als een compliment
@StinG wrote::wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :roll: Dat zie ik dan maar als een compliment
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 30 apr 2012 #64 Echt een dikke bak. Ben zelf ookmbezig met me h station... Wat waren de top 3 db metingen dan
F FKsport Komt hier geregeld 30 apr 2012 #65 @Van het Ende Customs wrote:@StinG wrote::wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :roll: Dat zie ik dan maar als een compliment zit daar een schroefset onder? of airride?.... dikke verlaging :thumb Is het nog een beetje rijbaar?
@Van het Ende Customs wrote:@StinG wrote::wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :roll: Dat zie ik dan maar als een compliment zit daar een schroefset onder? of airride?.... dikke verlaging :thumb Is het nog een beetje rijbaar?
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 30 apr 2012 #66 Dit is air-ride. Zal van de week topic ff updaten. Tja, het is wel stug zo.
G Ghanz Forumbewoner 30 apr 2012 #67 heb de astra ook even mogen bewonderen. kneiter wat een stoer ding man! super :thumb :thumb :thumb wel leuk om m te zien zakken
heb de astra ook even mogen bewonderen. kneiter wat een stoer ding man! super :thumb :thumb :thumb wel leuk om m te zien zakken
M mbvectrav6 Post best veel 1 mei 2012 #68 Rest staat hier ---> http://s902.photobucket.com/albums/ac229/mauricev6/Klazienaveen 2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rest staat hier ---> http://s902.photobucket.com/albums/ac229/mauricev6/Klazienaveen 2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
V Van het Ende Customs Loopt hier de deur plat 1 mei 2012 #69 @Ghanz: Bedankt. @Maurice: Alvast bedant! (zie PM)
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 6 mei 2012 #70 jammer dat er op die meeting steeds minder oudere opels verschijnen of zie ik dat verkeerd aan de foto,s tezien :hmmz
jammer dat er op die meeting steeds minder oudere opels verschijnen of zie ik dat verkeerd aan de foto,s tezien :hmmz
B bassie16V Komt hier geregeld 7 mei 2012 #71 @Kermitkiller wrote:jammer dat er op die meeting steeds minder oudere opels verschijnen of zie ik dat verkeerd aan de foto,s tezien :hmmz Stonden er wel een paar, maar de opkomst vond ik ook zeer matig....
@Kermitkiller wrote:jammer dat er op die meeting steeds minder oudere opels verschijnen of zie ik dat verkeerd aan de foto,s tezien :hmmz Stonden er wel een paar, maar de opkomst vond ik ook zeer matig....
F frank de jonge Komt hier geregeld 7 mei 2012 #72 Weer was ook niet top natuurlijk he.... misschien een idee om volgend jaar wat later int jaar te organiseren?
Weer was ook niet top natuurlijk he.... misschien een idee om volgend jaar wat later int jaar te organiseren?